Dilema! Daca stie cineva.... |
This topic is about Dilema! Daca stie cineva...., the author, X1, wrote about: E vorba despre un Passat din '92 Problema este de la alternator. Cand pornesc masina la relanti nu-mi incarca bateria. Pe instrumente de masura arata ... To read more just scroll down
Dilema! Daca stie cineva.... |
Jan 19 2004, 11:48 PM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 19-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.093 |
Problema este de la alternator. Cand pornesc masina la relanti nu-mi incarca bateria. Pe instrumente de masura arata 12 V, deci nimic. Daca o turezi de o ia dracii atunci incepe sa se incarce... Problema asta cu incarcatul din prima a rezolvat-o cineva. Ia pus nu stiu ce fire pe nu stiu unde si acum incarca din prima. Problema mea este urmatoarea: Alternatorul are un releu de 14 V. Normal ar trebui sa dea curent de 14 V dar la bateria ajung doar 13.6 - 13.7 V... Limita minima este de 13.6V iar cea maxima de 14.8V. Problema e ca imi incarca tot putin. Intrebare: Daca schimb releul de 14V cu unul de 14.5V se poate intampla ceva nasol? Baiatul asta mi-a spus ca nu e nicio problema, ca pierderea aia de 0.4V o s-o castig cu releul asta de 14.5, adica o sa-mi bage in jur de 14 - 14.2V... Se poate buli ceva la masina? |
|
|
Jan 22 2004, 07:31 PM
Post
#2
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 22-January 04 From: Suceava (Suceava) Member No.: 20.204 |
nu ti se intimpla nimic
du-te la un mecanic |
|
|
Jan 22 2004, 10:15 PM
Post
#3
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 22-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.211 |
Ai nevoie de un service....parerea mea este sa cauti un alternator nou cu siguranta si sa vezi de unde e pierderea.
Iti recomand un service..... tel 0722.377.070 Marius sau 0721.201.091 Mihai...suni din partea lui Ovidel Cu Passat-ul ca si mi etot una din asta mi-a mincat ficatii...numai ca eu a trebuit sa comand tot motorul din Germania. Mult succes...baietii sunt seriosi si nu fac smecherii.......o sa vezi ce masini mesteresc si atunci te vei lamuri. Firma se cheama Top Ten AG |
|
|
Jan 23 2004, 02:12 AM
Post
#4
|
|
specialist Group: Membri Posts: 973 Joined: 7-January 04 From: Bayern,Germany Member No.: 19.672 |
-------------------- Golf GTI
|
|
|
Jan 23 2004, 05:46 PM
Post
#5
|
|
sofer Group: Membri Posts: 59 Joined: 3-December 03 From: Bucuresti Member No.: 18.794 |
Si mie mi sa parut ciudat dar... |
|
|
Jan 28 2004, 05:00 AM
Post
#6
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 156 Joined: 7-April 03 From: Bacau-Tg Mures-Jerusalem Member No.: 11.265 |
Hi baiatu!!! Mie mi se pare si mai simplu de testat daca e in regula cu incarcarea .
Aprinde farurile + stergatoarele de parbriz pe geamul uscat si masoara tensiunea la bornele bateriei. Daca ai masurat 13.3 V-13.5V LASA MASINA IN PACE ! si jurate ca nu mai umbli la ea. Daca nu ai aceasta tensiune e bine sa mergi la un atelier. Succes ! -------------------- B.M.W 525 td
Opel Omega 2,5 td |
|
|
Jan 30 2004, 06:15 PM
Post
#7
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 19-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.093 |
Multumesc pentru raspunsuri.
Se pare ca am rezolvat partial problema... Am fost la un electrician, mi-a masurat toate tensiunile de pe ea si s-a constatat ca am un bec ars la bord + diodele nu functioneaza bine. Mi-a facut ceva provizoriu, adica a atasat un fir care porneste din alternator si face contact direct cu un altul ce duce spre baterie(firul de excitatie sau nu stiu cum...). Acum o ia laternatorul din prima, adica nu trebuie sa o tin turata in draci ca sa-mi incarce. La primavara o sa-i dau jos alternatorul si o sa se uite un electrician la el, in special la diode. Acum sunt chiar mirat ca merge beton. Incarca 13.5-13.6 cu farurile aprinse si caldura pornita. Bateria nu s-a mai descarcat. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 13th May 2024 - 09:49 PM |