ROTI STRAMBE !!! |
This topic is about ROTI STRAMBE !!!, the author, Florin Ristei, wrote about: Am si eu o problema... am .. :boxing: Am rotile schimbate la masina mea (sunt de 205) ... si cand ma uit din spate .... se observa un pic cum ca rotil ... To read more just scroll down
ROTI STRAMBE !!! |
Sep 25 2005, 05:16 PM
Post
#1
|
|
pilot Group: Membri Posts: 250 Joined: 25-August 03 From: Galati Member No.: 15.438 |
Am rotile schimbate la masina mea (sunt de 205) ... si cand ma uit din spate .... se observa un pic cum ca rotile din spate ar fi inclinate spre exterior.... putin de tot ...dar sa zicem sesizabil. La drum nu am nici o problema, nimic. Doar vizual am observat asta... si acest lucru mi l-a confirmat (partial) tocirea cauciucului, mai mult spre interior. Ce fac? -------------------- |
|
|
Sep 25 2005, 06:59 PM
Post
#2
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
mergi in service si fa unghiurile de fuga . sa-ti verifice aliniera rotilor , si unghiurile lor de inclinatie.
|
|
|
Sep 25 2005, 07:00 PM
Post
#3
|
|
pilot Group: Membri Posts: 268 Joined: 2-May 05 From: Vaslui Member No.: 45.838 |
QUOTE Ce fac?
Te duci la service sa-ti regleze unghiurile. Ca daor n-ai vrea sa mai desfaci un surub ici, sa mai strangi unu colo. -------------------- 2005 Renault Clio Symbol
|
|
|
Sep 25 2005, 07:18 PM
Post
#4
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Eu n-am priceput altceva. Inainte de a schimba jantele, avea vre-o problema? -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Sep 25 2005, 07:35 PM
Post
#5
|
|
pilot Group: Membri Posts: 268 Joined: 2-May 05 From: Vaslui Member No.: 45.838 |
QUOTE Problema e la rotile din spate?! Pai atunci n-are nici o legatura cu geometria rotilor din fata....
Da de unghiu de cadere e zici?Nu e si pe rotile din spate? Ia uita-te la unele masini mai nervoase sa vezi ca au rotile din spate in forma de v intors.Si la unele chiar pronuntat. Sau poate daca nu stiai rabele le au in in forma de v normal si cand se incarca rotile devin perpendiculare pe sol.Pun pariu ca pe asta n-ai stiuto. -------------------- 2005 Renault Clio Symbol
|
|
|
Sep 25 2005, 08:06 PM
Post
#6
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Pierzi pariul
In plus, nu are nici o legatura cu ce am spus eu. Am spus ca nu are legatura cu geometria rotilor din FATA... Unghiul de cadere nu se modifica cu schimbarea jantelor, nici pe fata nici pe spate Mai mari sanse ai sa il modifici luand niste canalizari fara capac... Sau sa ai alinierea rotilor "modificata" cumparand o masina care a fost accidentata. Sper ca nu e cazul aici... -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Sep 25 2005, 08:54 PM
Post
#7
|
|
pilot Group: Membri Posts: 250 Joined: 25-August 03 From: Galati Member No.: 15.438 |
Ok. Am inteles. Trebuie sa ma duc la service. Puteti sa-mi spuneti si mie va rog cam cat m-ar costa...(unghiurile de fuga, si toate prostiile alea) .. de facut... in service la Gold&Platin Galati (dealer OPEL) .. ca doar in astia am incredere. Cam cat m-ar costa?
-------------------- |
|
|
Sep 25 2005, 10:05 PM
Post
#8
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Daca e vorba de alinierea rotilor din SPATE e putin probabil sa iti spuna cineva cat costa... E un defect destul de exotic si nu cred ca l-au avut multi de aici. La service s-ar putea sa ti se dea raspunsul standard "nu se poate regla" ceea ce e cam exagerat. Se poate, insa la masinile care nu au o modalitate prevazuta pentru reglaj, presupune demontarea bratelor de suspensie si adaugarea sau scoaterea de distantiere (daca exista), adica mult de munca si s-ar putea sa nu aiba chef s-o faca...
In materie de geometrie "clasica" eu am facut-o la Seatul din semnatura anul trecut la serviceul Daewoo pe cosbuc, langa cimitir, si tipul a lucrat bine, insa era ceva mai scump decat la alte garaje. Oricum, sunt multumit de rezultat si nu-mi pare rau. -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Sep 26 2005, 08:02 AM
Post
#9
|
|
pilot Group: Membri Posts: 250 Joined: 25-August 03 From: Galati Member No.: 15.438 |
ok... am inteles ...si totusi, daca sa zicem ca cei de la OPEL nu se baga sau pretul pe care mi-l cer este exagerat :argue: , exista vreun pericol in a lasa rotile asa? V-am spus....daca te uiti din spate... se observa foarte foarte putin ... 1 persoana din 4 ar observa ... deci nu sunt FOARTE strambe ... dar grija mea le-a observat .... Deci? Pot fi lasate asa fara sa apara vreo problema ulterioara?
-------------------- |
|
|
Sep 26 2005, 09:31 AM
Post
#10
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Daca nu se baga cei de la OPEL, incearca in alta parte. Aia de la Daewoo si aia de la Deltacar de exemplu au in calculator datele de la aproape toate masinile din anii '80 incoace. Daca le-au avut pentru seatul meu din '92 care nu s-a vandut vreodata in Ro, sigur au si pentru opelul tau. La Daewoo poti asista la reparatie si sa urmaresti pe calculator daca intr-adevar iti aduce unghiurile in tolerantele admise. Fara sa le aduca, nu iti poate imprima hartia aia cu masuratorile inainte si dupa reparatie. Programul nu prea lasa mecanicul sa lucreze cum ii tuna, asa cum am patit in Franta si din 3 unghiuri doua erau gresite pentru ca "masina era stramba si nu se puteau regla". In Galati, masina nu mai era stramba si s-au putut regla.
Mai degraba platesti o reparatie, decat sa schimbi cauciucurile la fiecare 10.000 km. In plus, s-ar putea sa ai probleme si in viraje. Apropo, dupa cati km ai observat uzura aiurita cu ochiul liber? Ai vre-o vibratie, la vre-o viteza? Este posibil ca abaterea sa fie mare... daca o vezi cu ochiul liber. La seat de exemplu toleranta este de mai putin de 30 minute, ceea ce nu ai cum s-o vezi cu ochiometrul... Mai bine incerci s-o faci chiar daca cei de la OPEL o fac pe tampitii. Sau risti sa pierzi garantia? Fa macar masuratoarea si vezi cat e abaterea (sau daca intr-adevar e o abatere constranta, poate rotile sunt strambe....). -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Sep 26 2005, 01:52 PM
Post
#11
|
|
pilot Group: Membri Posts: 250 Joined: 25-August 03 From: Galati Member No.: 15.438 |
Nu stiu exact dupa cati km. Eu am cumaparat masina de aproape un an. De observat... am observat acum vreo 2 luni. Nu se comporta diferit pe sosea, nici o vibratie, nici la viraje nimic suspect. O sa incerc sa vad ce zic cei de la OPEL.
-------------------- |
|
|
Sep 26 2005, 01:59 PM
Post
#12
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Mult succes!
-------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Sep 26 2005, 03:24 PM
Post
#13
|
|
sofer Group: Membri Posts: 59 Joined: 19-May 05 From: Bucuresti Member No.: 47.246 |
daca te uiti din spate, la multe masini ti se pare ca au rotile pe spate mai iesite din partea de jos. asa mi s-a parut si mie. e doar iluzie optica. tu te uiti de pe mijlocul masinii, si mult mai sus fata de roata.
incearca sa te uiti din dreptul rotii, si eventual de la nivelul rotii. o sa vezi altceva. -------------------- Astra G - Y20DTH
|
|
|
Sep 26 2005, 08:43 PM
Post
#14
|
|
pilot Group: Membri Posts: 250 Joined: 25-August 03 From: Galati Member No.: 15.438 |
Cineva mi-a zis ca e din cauza cauciucului, care e tocit destul de serios pe interior (pe spate) ... masina are 55.000 km. Voi ce ziceti? Va pun 2 poze...asa ca orientare sa vedeti ce si cum.
-------------------- |
|
|
Sep 26 2005, 08:43 PM
Post
#15
|
|
pilot Group: Membri Posts: 250 Joined: 25-August 03 From: Galati Member No.: 15.438 |
2
-------------------- |
|
|
Sep 26 2005, 10:04 PM
Post
#16
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Arata foarte nasol. De cat timp e asa?
-------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Sep 27 2005, 12:08 AM
Post
#17
|
|
specialist Group: Membri Posts: 992 Joined: 1-May 05 From: Bacau (Bacau) Member No.: 45.734 |
cred ca s-ar putea sa fie puntea stramba dupa cum arata...si e nasol...ar trebui schimbata. dar mai bine mergi la service
-------------------- MAZDA 6 SPORT TOPLINE, 2.0d, 136 cp
|
|
|
Sep 27 2005, 09:52 AM
Post
#18
|
|
sofer Group: Membri Posts: 59 Joined: 19-May 05 From: Bucuresti Member No.: 47.246 |
cauciucul ala asa a fost tocit cand l-ai pus pe masina...? sau era buna.
ca daca era bun si a ajuns in starea asta, sigur ai ceva stramb pe la puntea spate. -------------------- Astra G - Y20DTH
|
|
|
Sep 27 2005, 01:43 PM
Post
#19
|
|
pilot Group: Membri Posts: 250 Joined: 25-August 03 From: Galati Member No.: 15.438 |
Pai...in primul rand eu maisna am luat-o la mana a 2a... nu am observat chestia cu tocitul rotilor si un pic strambe...doar de vreo 1 luna sa zicem. O sa ma duc cat de curand la service. Dar cred ca o sa-mi zica un pret de o sa ma omoare. Au mult de muncit daca e stramba? Sau? oricum...trebuie sa-mi cumpar cauciucuri noi pe spate.
-------------------- |
|
|
Sep 27 2005, 07:34 PM
Post
#20
|
|
novice Group: Membri Posts: 27 Joined: 29-July 03 From: Constanta (Constanta) Member No.: 14.665 |
Ai spus ca ai cauciucuri de 205. Am si eu un Astra ca al tau si as vrea sa ii pun cauciucuri de 205/60/15 si nu stiu daca merge. Ale tale ce marime au? Ai vreo problema cu ele (daca masina e incarcata, la viraje - te deranjeaza cu ceva)?
Multumesc anticipat si scuze ca am dat buzna fara nici o legatura cu problema ta. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 13th May 2024 - 11:19 AM |