Opel Kadett - problema relanti |
This topic is about Opel Kadett - problema relanti, the author, Luka, wrote about: Am si eu o problema legata de un Opel Kadett de prin 1991. Mai precis, cand este scos din viteza, turatia motorului urca si creste de la 800 la 1200 R ... To read more just scroll down
Opel Kadett - problema relanti |
Jul 28 2005, 12:21 PM
Post
#1
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.176 Joined: 10-November 04 From: Bucuresti Member No.: 35.601 |
Mersi frumos. -------------------- RENAULT Laguna II, 2.0 16 V, Privilege
''Nu viteza ucide, oprirea brusca o face'' |
|
|
Jul 28 2005, 04:14 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 985 Joined: 11-February 05 From: Rumeinia Member No.: 40.270 |
banuiesc ca e pe benzina..
-------------------- |
|
|
Jul 28 2005, 04:27 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.176 Joined: 10-November 04 From: Bucuresti Member No.: 35.601 |
Scuze. Da, este pe benzina.
-------------------- RENAULT Laguna II, 2.0 16 V, Privilege
''Nu viteza ucide, oprirea brusca o face'' |
|
|
Jul 28 2005, 06:06 PM
Post
#4
|
|
specialist Group: Membri Posts: 992 Joined: 1-May 05 From: Bacau (Bacau) Member No.: 45.734 |
-------------------- MAZDA 6 SPORT TOPLINE, 2.0d, 136 cp
|
|
|
Jul 30 2005, 11:38 AM
Post
#5
|
|
novice Group: Membri Posts: 29 Joined: 16-July 05 From: neamt Member No.: 51.326 |
-------------------- hyundai accent-1.5-90cp-`96-neg
|
|
|
Aug 2 2005, 08:13 AM
Post
#6
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 1-August 05 From: Bucuresti Member No.: 52.366 |
Am avut aceeasi problema cu un Opel Kadett 1.4, 1990 pe benzina. Cauza era cuiul pontou (cred ca asa ii spune).
|
|
|
Aug 2 2005, 09:31 AM
Post
#7
|
|
specialist Group: Membri Posts: 985 Joined: 11-February 05 From: Rumeinia Member No.: 40.270 |
pai cuiul pontou nu este la carburatoare? A ta este pe carburator sau injectie?
-------------------- |
|
|
Aug 2 2005, 12:58 PM
Post
#8
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 1-August 05 From: Bucuresti Member No.: 52.366 |
E pe carburator
|
|
|
Aug 2 2005, 01:50 PM
Post
#9
|
|
Păcat de acest forum ... Group: Moderator Posts: 4.288 Joined: 26-March 05 From: D Member No.: 43.171 |
Salutare. :wave:
Luka, iartă-mă că întreb, dar cum îți crește turația, la scoaterea din viteză? În viteză cum îți dai seama de turația de relanti, cu ambreiajul apăsat ?! Te întreb ca să înțeleg mai bine fenomenul, pentru sfaturi mai precise din partea noastră. Baftă :wave: |
|
|
Aug 4 2005, 09:10 AM
Post
#10
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.176 Joined: 10-November 04 From: Bucuresti Member No.: 35.601 |
Am uitat sa precizez, masina este a tatalui meu asa ca nu pot decat sa povestesc ce mi-a descris el ca se intampla. Mi-a spus exact asa: 'atunci cand masina e scoasa din viteza, turatia variaza intre 800 si 1200 de turatii'. Nu stiu ce se intampla atunci cand este in viteza, stiu doar de ce v-am spus.
Din pacate, n-am mai multe detalii. -------------------- RENAULT Laguna II, 2.0 16 V, Privilege
''Nu viteza ucide, oprirea brusca o face'' |
|
|
Aug 4 2005, 09:29 AM
Post
#11
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Dar daca o accelereaza la 1500-2000 rpm si mentine acceleratia constanta ( pe loc, scoasa din viteze) mai variaza turatia, si eventual se aud niste rateuri? Daca da, e o problema de aprindere, avans reglat aiurea, bujii nasoale sau chiar defecte, fise... banuiesc ca platini n-are, daca avea meritau verificate si alea.
Daca la turatii ceva mai inalte decat cea de ralanti merge mai bine, cand are piciorul pe acceleratie, atunci e o problema cu ralantiul la carburator. Nu stiu cum poate fi remediat alfel decat prin curatare, insa oricum e mai putin grav, adica in sarcina ar trebui sa mearga normal. -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Aug 4 2005, 06:54 PM
Post
#12
|
|
Păcat de acest forum ... Group: Moderator Posts: 4.288 Joined: 26-March 05 From: D Member No.: 43.171 |
Salutare. :wave:
MR are dreptate pentru prima parte. Dacă la turații mai mari motorul merge bine, s-ar putea să tragă aer fals. Dacă demontezi filtrul de aer, și pui mâna pe unde carburatorul absoarbe aerul, motorul ar trebui să moară aproape imediat. Oricum, așa auzi dacă trage și prin altă parte. Baftă. :wave: |
|
|
Aug 18 2005, 02:10 PM
Post
#13
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 7 Joined: 17-August 05 From: Oradea (Bihor) Member No.: 53.511 |
Se pare ca si eu am aceeasi problema. Am un Audi 80 din 1991,Typ 89,motor PP,benzina,1600 cmc,75CP.
Motorul se tureaza in relanti de la 800 la 1600 rot/min si asta din 2 in 2 secunde. Am fost pe la minim 4 mecanici si 2 service-uri autorizate, dar niciunul nu a fost in stare sa-mi spuna care piesa este defecta. Daca as sti ,as incerca sa o schimb,dar asa... |
|
|
Aug 20 2005, 01:44 PM
Post
#14
|
|
novice Group: Membri Posts: 47 Joined: 17-August 03 From: Carei (Satu Mare) Member No.: 15.227 |
Luka, trebuie sa lamurim din start ce tip ( cod ) de motor este pentru a stii astfel ce sistem de carburatie ai.
Strofocle, tu ai un sistem Pierburg 2EE care este comandat printr-o retea de furtune de vacuum. S-au verificat acelea ? S-a verificat daca membrana capsulei de la comanda clapetei nu este sparta ? Nu picura cumva benzina in primul corp al carburatorului ? |
|
|
Aug 20 2005, 10:04 PM
Post
#15
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 7 Joined: 17-August 05 From: Oradea (Bihor) Member No.: 53.511 |
Mesajul editat corect,este mai jos.
Mii de scuze ! |
|
|
Aug 20 2005, 10:09 PM
Post
#16
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 7 Joined: 17-August 05 From: Oradea (Bihor) Member No.: 53.511 |
QUOTE(rudolf1) Strofocle, tu ai un sistem Pierburg 2EE care este comandat printr-o retea de furtune de vacuum.
Asa este. QUOTE(rudolf1) S-au verificat acelea ? S-a verificat daca membrana capsulei de la comanda clapetei nu este sparta ? Nu picura cumva benzina in primul corp al carburatorului ?
Pot spune ca,un electrician a masurat toate fisele ce intra in prizele din jurul carburatorului si toate masuratorile erau in parametrii,mai putin sonda Lamda. Avea unele valori ciudate,dar la momentul respectiv era o alta masina conectata la simulatorul de sonda Lamda al service-ului ,asa ca masina mea a fost re-programata in cursul zilei de Luni. M-as bucura sa fie sonda Lamda de vina,macar stiu care este problema,dar am sa-i spun persoanei respective,sa verifice neaparat si ceea ce mi-ai precizat mai-sus . Multumesc ptr. idei ! |
|
|
Aug 21 2005, 12:27 PM
Post
#17
|
|
novice Group: Membri Posts: 47 Joined: 17-August 03 From: Carei (Satu Mare) Member No.: 15.227 |
Sonda lambda poate fi verificata usor cu un voltmetru digital si se va urmarii ca valoarea tensiunii pe care o genereaza sa oscileze permanent intre limitele 100 - 900 mV, cam de 2-3 ori pe sec. Daca valoarea se cramponeaza in jurul valorii de 450 mV inseamna ca nu este buna.
|
|
|
Aug 21 2005, 05:05 PM
Post
#18
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 7 Joined: 17-August 05 From: Oradea (Bihor) Member No.: 53.511 |
QUOTE(rudolf1) Sonda lambda poate fi verificata usor cu un voltmetru digital si se va urmarii ca valoarea tensiunii pe care o genereaza sa oscileze permanent intre limitele 100 - 900 mV, cam de 2-3 ori pe sec. Daca valoarea se cramponeaza in jurul valorii de 450 mV inseamna ca nu este buna.
rudolf1,iti multumesc mult ptr. indrumari ! Maine,dupa-masa,voi avea mai multe sa adaug(sau nu,sper)depinde de rezultatul din service. |
|
|
Aug 22 2005, 11:52 AM
Post
#19
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.176 Joined: 10-November 04 From: Bucuresti Member No.: 35.601 |
Acum am aflat si eu de la tatal meu ca motorul este pe injectie, iar nu pe carburator.
-------------------- RENAULT Laguna II, 2.0 16 V, Privilege
''Nu viteza ucide, oprirea brusca o face'' |
|
|
Aug 22 2005, 12:56 PM
Post
#20
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 7 Joined: 17-August 05 From: Oradea (Bihor) Member No.: 53.511 |
QUOTE(rudolf1) Sonda lambda poate fi verificata usor cu un voltmetru digital si se va urmarii ca valoarea tensiunii pe care o genereaza sa oscileze permanent intre limitele 100 - 900 mV, cam de 2-3 ori pe sec. Daca valoarea se cramponeaza in jurul valorii de 450 mV inseamna ca nu este buna.
Din pacate,sonda Lambda nu este de vina ! Electricianul nu stie care-i problema,banuieste ca ar fi un dispozitiv de comanda (gri metalizat),aflat in partea dreapta a carburatorului si care comanda cablul de acceleratie . L-am intrebat unde as putea sa verific acest dispozitiv,dar nu stie. Deja sunt depasit de situatie si nu vad nici o solutie la problema mea . Am observat ca esti din Satu-Mare. Este vreun specialist acolo,care poate sa ma rezolve ? |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 14th May 2024 - 08:51 PM |