IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

SERVICE DE INCREDERE?

This topic is about SERVICE DE INCREDERE?, the author, Dragos45550, wrote about: Buna ziua,as vrea si eu sa aflu de la voi unde as putea sa merg la un service cat de cat serios care sa se priceapa la opel.Eu am un opel astra 2001 s ... To read more just scroll down

2 Pages V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> SERVICE DE INCREDERE?
Dragos45550
post May 27 2005, 10:21 AM
Post #1


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 239
Joined: 26-April 05
From: Bucuresti
Member No.: 45.543



Buna ziua,as vrea si eu sa aflu de la voi unde as putea sa merg la un service cat de cat serios care sa se priceapa la opel.Eu am un opel astra 2001 si de bine de rau pana acum nu am avut cine stie ce probleme,dar acuma daca vreau de exemplu sa imi schimb o bujie care e arsa si sa fac o verificare la frane eventual sa si schimb cate ceva daca e nevoie,nu stiu unde sa ma duc.Pana acum am fost pentru revizii la opel care evident sunt exagerat de scumpi(3 milioane o bujie incandescenta bera,fata de 980 000 de exemplu la augsburg). Am ales pana acum ca magazin la care sa merg Augsburg international deoarece nu mi se par scumpi,dar mi se par destul de neinteresati de ceea ce fac ,in service ,ba chiar am fost cu masina la ei,mi au facut directia,pe urma s au plimbat cu ea sa vada daca e bine...culmea la intoarcere am constatat ca motorul era incins foarte foarte tare,evident de nesimtitul care a fost cu ea,ca masina era in service de 3 ore deci avusese timp sa se raceasca DE TOT...
piesele la ei nu sunt scumpe,700 000 o bieleta antiruliu,980 000 o bujie,tot cam atata un cap de bara..sunt preturile in general asemanatoare cu cele si de la alte magazine.Dar de service,ce imi recomandati?
La opel stim cu totii a este vreo 10 euro pe ora manopera,si in ora aia de lucru jumate stau sa treaca timpu sa iti ia banu(nu mai zic ca imi cereau 600 000 pentru o verificare a franelor...doar verificarea,adica probabil sa se bage unul pe dedesubt sa se uite la ceva conducte si sa imi apese de 3 ori pe pedala...)
So...help?service de incredere ,cu oameni priceputi la opel?mersi anticipat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lucian39229
post May 27 2005, 11:54 AM
Post #2


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 129
Joined: 25-January 05
From: Bucuresti
Member No.: 39.222



cu riscu sa fiu inchis iti sugerezi ca sa nu mai iei piese de la Ausg...
sunt scumpi rau pt ca iti calculeaza la rata lor de scimb+tva
si ca sa nu fac publicitate si sa fiu si dragut ...
Stii zona Titulescu unde au magazin Ausg dute vis-a-vis la magazinul albastru... sa vezi diferenta rau de tot .... P... Eu..
Cat despre service cam evit .Am schimbat sigur singurel dicurile de frana si placutele si locasul;bujii ,aerisit frane ce mai ca un m,ecanic
si habar nu am de mecanica .Dar 3 zile am studiat problema si cu drag m-am apucat .Asa iti cunosti masina .
Ps Nu am facut nici liceu de mecanica nimic nimic Si am bani dar nici nu sunt prost sa dau 500.000 sa verifice aia franele .....
Daca e vorba de ceva mai serios atunci sunt de acord
CRed ca spune totul
merci pt timp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Virgil47474
post May 27 2005, 01:56 PM
Post #3


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 155
Joined: 22-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 47.467



eu am facut diverse reparatii la ei (schimbat turbina, distributie, test electronica) si n-a fost rau.
preturile nu mi s-au parut f mari, mai ales ca am gasit magazine care vindeau muuult mai scump....


--------------------
Astra G 1.7 dti/Grande Punto 1.3 Mj - 90cp
"A te certa pe internet (forum) e ca si cum ai participa la un concurs de retardati; chiar daca ai sa castigi, tot retardat ramai!"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pretorian
post May 27 2005, 02:12 PM
Post #4


specialist
******

Group: Membri
Posts: 706
Joined: 3-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 45.936



are dreptate Lucian sunt magazine mult mai ieftine bujiile alea Beru le gasesti la 600-800 max daca ai rabdare sa cauti, si inca o sugestie, mai bine vb cu un mecanic din orice serv. opel si ti le schimba dupa program la jumatate de pret orice problema inclusiv test si ce vrei tu doar sa ai putin tupeu sa vb cu ei biggrin.gif


--------------------
Suzuki Vestrom DL 650
Toyozaur Hilux Vigo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
madalina
post May 27 2005, 02:15 PM
Post #5


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.566
Joined: 17-October 03
From: Bucuresti
Member No.: 17.205



O verificare de frane nu presupune numai sa apese de 3 ori pe pedala. inseamna sa faca o testare pe banc, unde niste echipamente electronice performante iti spun care este gradul de eficienta la franare: fata, spate, frana de mana.
Plus ca mie de cate or mi-au facut verificarea la frane, au testat mai intai unghiurile de fuga.


--------------------
mazda 3 2.0 GTA Titanium grey
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pretorian
post May 27 2005, 08:51 PM
Post #6


specialist
******

Group: Membri
Posts: 706
Joined: 3-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 45.936



Madalina, crede-ma ca nu vreau sa fac reclama dar pe Fundeni este o reprezentanta cu service ( eu am vectra ca sa inteleaga toata lumea) si procedez cum am spus mai sus vb cu mecanicul si fac orice test trebuie la ea pe banc pe elevator test de motor fara sa mai intru la receptie tongue.gif


p.s. macar sa incerce biggrin.gif


--------------------
Suzuki Vestrom DL 650
Toyozaur Hilux Vigo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian47392
post May 27 2005, 10:02 PM
Post #7


sofer
***

Group: Membri
Posts: 99
Joined: 21-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 47.385



:evil: Pacat de aceste indemnuri la eludat regulile. Acest compromis facut de dragul banutilor este un furt si o pacaleala.Plus ca nu-si asuma nimeni raspunderea pentru o lucrare pe sest.
Orice compromis deschide calea unui lung sir de compromisuri.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pretorian
post May 27 2005, 10:22 PM
Post #8


specialist
******

Group: Membri
Posts: 706
Joined: 3-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 45.936



poate ai dreptate dar la preturile care le practica...... :bandit: si la cat de nesimtiti sunt ......, spun asta pentru ca m-am intepat o data la acel service mai exact unu din sefii de service si de atunci procedez asa, daca nu stiu sa se porte cu clientii sii pierd :wave:

asta e :notworthy:


--------------------
Suzuki Vestrom DL 650
Toyozaur Hilux Vigo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mariustom
post May 28 2005, 08:19 AM
Post #9


Pãcat de acest forum ...
******

Group: Moderator
Posts: 4.288
Joined: 26-March 05
From: D
Member No.: 43.171



Salutare. :wave:
Atât timp cât calitatea serviciilor nu se ridicã la nivelul preþului cerut, raportat chiar ºi la bugetul propriu, eºti "nevoit" sã-þi schimbi singur uleiul, sã-þi schimbi singur plãcuþele de frânã, sã faci unele reglaje la motor, sã schimbi singur bujiile (pt. asta baº cã nu trebuie sã mergi la service), în general sã studiezi un manual de întreþinere ºi reparaþii al tipului de maºinã din dotare, pentru a putea intervenii în caz de urgenþe, în cazuri ce se pot remedia personal.
În general, mã refeream la cei care au maºini cu ceva ani vechime, nu cu cele în garanþie.
În concluzie, ºi eu îi recomand lui Dragoº sã caute magazine cu piesele originale mai ieftine, ºi sã se adreseze cu încredere unui mecanic mai bun (dupã informaþiile culese la faþa locului) pentru reparaþiile necesare dupã program, la un tarif negociabil.
Teoretic, Adrian47392 are dreptate, dar acest compromis este un rãspuns la acelaºi furt ºi aceeaºi pãcãlealã practicate de unitãþile de service faþã de noi.
Am zis. :angel:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
madalina
post May 28 2005, 09:12 AM
Post #10


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.566
Joined: 17-October 03
From: Bucuresti
Member No.: 17.205



Pretorian, eu am Corsa, tot la Dibas ii fac serviceul. Numai ca eu merg la receptie. Intotdeauna. la o revizie platesc o ora de manopera (10euro+TVA) si am garantie 18 luni la manopera si piese. Acum, m-am decis sa vand Corsa, cine va fi interesat de masina va onbserva pe caietul de service ca masina este bine ingrijita, sunt toate reviziile trecute, toate piesele ce s-au inlocuit, etc.

Daca ii fac o geometrie, o verificare afranelor, orice, rezultatele sunt oficiale, semnate si stampilate.

Daca m-as duce la un mecanic sa-mi faca o revizie dupa program si imi monteaza gresit o piesa, cine ma despagubeste?


--------------------
mazda 3 2.0 GTA Titanium grey
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rudolf1
post May 29 2005, 01:17 PM
Post #11


novice
**

Group: Membri
Posts: 47
Joined: 17-August 03
From: Carei (Satu Mare)
Member No.: 15.227



Inteleg ca nu toata lumea are bani pentru a-si intretine masina la o reprezentanta, dar atata timp cat pretul unui stand de frana incepe de la 10.000 euro + TVA, verificarea metrologica anuala ( obligatoriu !! ) costa 6.5 mil plus chirie, curent, apa, etc., 70% din manopera la un service il reprezinta salariul lucratorului pun o intrebare: cum pot sa lucrez pentru 2 ( doua ) beri ???? blush.gif Si dupa aceea spatiul sa fie modern, frumos ca de....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pretorian
post May 31 2005, 07:14 PM
Post #12


specialist
******

Group: Membri
Posts: 706
Joined: 3-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 45.936



Pentru Madalina, pe mine m-au tras in tzeapa cu manopera o data si de atunci am luat hotararea sa nu mai trec pe la receptie, oricum mecanicul e acelasi iar manopera de 18 luni cred ca o ai numai la piesa nu si la montaj, la montaj e mai putin.Acel mecanic daca ar face o gresala de genul care-ia ai spus tu si-ar pierde toti clientii si te asigur ca are destui si nu cred ca-si pemite.Cel putin 50% din clientii care vin la service si nu mai au garantie procedeaza in felul asta. biggrin.gif

P.S. acum alegerea o face fiecare

:peacefingers:


--------------------
Suzuki Vestrom DL 650
Toyozaur Hilux Vigo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
madalina
post May 31 2005, 07:25 PM
Post #13


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.566
Joined: 17-October 03
From: Bucuresti
Member No.: 17.205



Pe factura scrie clar "Se acorda 18 luni garantie pentru piesa si montaj".


--------------------
mazda 3 2.0 GTA Titanium grey
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dragos45550
post May 31 2005, 07:33 PM
Post #14


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 239
Joined: 26-April 05
From: Bucuresti
Member No.: 45.543



imi pare rau sa va dezamagesc dar chiar nu m ati ajutat cu nimic...ati discutat absolut aiurea..dupa parerea mea smile.gif
sa va explic ce am intrebat eu : unde gasesc un service de incredere; raspunsul a fost ,in mare ,sa merg la un mecanic bun... nu la opel pe sustache..ori merg nene la opel cu toata increderea si dispus sa dau banii lor ori...la alt service..ma rog eu asa gandesc
Acum am descoperit o noua problema...pls help anybody?
Am fost la augsburg am incercat sa imi schimb bujia si au costatat mecanicii cu stupoare ca bujia este gripata,ca tb sa dea jos chiuloasa,ca daca trag risca sa rupa bujia si sa ramana in chiuloasa...probleme..Anybody vreun sfat?s a lovit careva de problema asta?daca da...as vrea sa stiu ce a facut ,unde a facut,cam cat l a costat...
oare sa risc si sa le zic la service sa traga mai tare de ea sa o scoata ? sad.gif mersi anticipat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
madalina
post May 31 2005, 07:50 PM
Post #15


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.566
Joined: 17-October 03
From: Bucuresti
Member No.: 17.205



Sfatul meu sincer: mergi la Dibas, iti poti lua piesele separat daca ti se par prera mari preturile, dar la opel se pricep!


--------------------
mazda 3 2.0 GTA Titanium grey
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dragos45550
post May 31 2005, 11:45 PM
Post #16


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 239
Joined: 26-April 05
From: Bucuresti
Member No.: 45.543



multumesc pentru sfat. am facut o programare si am sa vad ce spun ei
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian47392
post Jun 4 2005, 03:58 PM
Post #17


sofer
***

Group: Membri
Posts: 99
Joined: 21-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 47.385



Bujie intepenita in chiulasa? mizilic. Benzinar, parca?
80% din problemele majore cu care se confrunta un mecanic sunt elemente de asamblare intepenite. Si cind zic asta nu citez din carti sau stele ci din practica.
Cum as proceda eu? Foc si apa. As face un blindaj termic din tabla in jurul bujiei (un con de tabla cu o gaura la virf cit sa treaca bujia), arzatorul cu gaz pe bujie, apoi racit brusc cu apa. Izolatorul se face praf dar apoi bujia se desface lesne.
Pe viitor, un profesionist cind monteaza bujii are la indemina un creion de grafit cu mina groasa, da pe filet cu el de 5-6 ori si nu va avea belele in pururi veci.
Intrebati-ma de bujiile incandecente de la motoarele diesel Mercedes cu injectie directa cum se scot , aia aventura. Recomand la 20 000 km scoaterea lor ,curatarea de zgura temeinic si montarea la loc, cu grafit buninteles.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Liviu38956
post Jun 4 2005, 10:00 PM
Post #18


sofer
***

Group: Membri
Posts: 68
Joined: 21-January 05
From: Galati (Galati)
Member No.: 38.949



Adrian a pus punctul pe i. Am lucrat si eu in service si pot spune ca bujiile pt. injectie directa diesel sunt o mare belea. Au fost unii baieti care s-au ales cu o schimbare de garnitura de chiulasa pt. ca s-a rupt bujia. Unde am lucrat aveam o solutie de firma care se dadea pe filet si nu de mai bloca. Asa ca eu informam clientul de riscurile de rupere si el decidea.


--------------------
Liviu
Dacia Logan 1,4 Preferance
Dacia Logan 1,5 DCI Laureate
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dragos45550
post Jun 9 2005, 10:43 PM
Post #19


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 239
Joined: 26-April 05
From: Bucuresti
Member No.: 45.543



atunci eu daca ma duc la un service si imi spune ca exista 2 variante: 1) o forteaza si se poate rupe bujia in chiuloasa,pe raspundereal mea, sau 2) da jos chiuloasa chestii...eu ce ar fi mai bine de facut? nu exista solutii de degripat sau altceva ...nu stiu...care sa poata fi folosit pentru o rezolvare..mai putin distructiva,riscanta sau costisitoare?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Liviu38956
post Jun 10 2005, 10:38 AM
Post #20


sofer
***

Group: Membri
Posts: 68
Joined: 21-January 05
From: Galati (Galati)
Member No.: 38.949



Nu exista alta varianta pt. ca daca exista nu mai era atata discutie. Variantele tale sunt asa:
1. Mecanicul incearca sa desfaca bujia. Daca merge norocul tau. De obicei se da cu un spray degripant si se fac miscari continue de desfacere- strangere.
2. Daca se rupe bujia de-abia atunci se da chiulasa jos pentru scoaterea bujiei, bineinteles pe cheltuiala ta.
Aceste probleme nu tin efectiv de priceperea mecanicului, el nu poate fi acuzat de ceva.
Aceste bujii se mai intepenesc si datorita faptului ca atunci cand ele se ard, se depune o pelicula de reziduuri de ardere, care la desfacere intepenesc bujia in canalul de iesire.
Sfatul meu: verificarea bujiilor cat mai des si schimbarea lor imediat ce se ard. Degeaba le dai cu solutie impotriva intepenirii filetului. Ca nu filetul e problema. Succes.


--------------------
Liviu
Dacia Logan 1,4 Preferance
Dacia Logan 1,5 DCI Laureate
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 7th May 2024 - 09:47 PM