problema pompa de benzina (?) clio bicorp |
This topic is about problema pompa de benzina (?) clio bicorp, the author, ben41696, wrote about: sal'tare,am un clio bicorp 1,4 16v benzina,si acum vreo 2-3 ore a aparut o problema: in drum spre niste prieteni,cnd am plecat de la stop masina nu pr ... To read more just scroll down
problema pompa de benzina (?) clio bicorp |
Apr 15 2005, 11:28 PM
Post
#1
|
|
sofer Group: Membri Posts: 60 Joined: 5-March 05 From: Bucuresti Member No.: 41.689 |
masina este de la inceputul anului 2003,iar revizia de 2 ani/30mii de km tocmai i-am facut-o acum o saptamana... avand in vedere ca eu nu prea ma pricep la mecanica,niste prieteni mi-au spus ca ar putea fi pompa de benzina,sau un gunoi ceva,pentru ca se comporta ca si cum nu ar avea destula benzina (ca sa fiu sigur i-am mai bagat cativa litri) CARE AR PUTEA FI PROBLEMA? |
|
|
Apr 15 2005, 11:35 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.566 Joined: 17-October 03 From: Bucuresti Member No.: 17.205 |
De unde ai alimentat si cand, inainte de aparitia problemei?
|
|
|
Apr 16 2005, 12:15 AM
Post
#3
|
|
sofer Group: Membri Posts: 60 Joined: 5-March 05 From: Bucuresti Member No.: 41.689 |
de fiecare data (adica de cand mi-am luat masina) pun euro 3 (sau eurosuper,nu mai stiu cum se numeste) de la agip
|
|
|
Apr 16 2005, 08:51 AM
Post
#4
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.566 Joined: 17-October 03 From: Bucuresti Member No.: 17.205 |
Problema poate fi amestecul benzinei cu alte substante. |
|
|
Apr 16 2005, 09:28 AM
Post
#5
|
|
sofer Group: Membri Posts: 60 Joined: 5-March 05 From: Bucuresti Member No.: 41.689 |
|
|
|
Apr 18 2005, 01:29 PM
Post
#6
|
|
sofer Group: Membri Posts: 68 Joined: 21-January 05 From: Galati (Galati) Member No.: 38.949 |
Intradevar problema ta ar putea veni de la pompa de benzina. Posibil ca aceasta sa nu mai furnizeze presiunea necesara pentru alimentarea motorului.
O a doua cauza ar putea fi regulatorul de presiune de pe rampa de injectoare. Daca scapa presiunea inapoi in rezervor, aceeasi problema. O a treia cauza: bobina de aprindere. Pompa de benzina cedeaza mai repede daca in general se merge cu rezervorul mai mult gol decat plin, ceea ce duce la o racire insufucienta a pompei si la urma craparea acesteia. Toate acestea de mai sus cu conditia ca sa nu fi fost cumva aprins becul de motor, ceea ce inseamna cu totul alta problema. Sfatul meu: parcata la service unde se pot face toate aceste verificari intr-un mod profesiona. Succes |
|
|
Apr 19 2005, 10:12 AM
Post
#7
|
|
sofer Group: Membri Posts: 60 Joined: 5-March 05 From: Bucuresti Member No.: 41.689 |
e dusa la service (la serus) de ieri dimineata,si tot de ieri dimineata se chinuie la ea...pana acum nu ii dau de cap,partea mecanica e in regula, si s-ar parea ca problema este undeva la partea electrica,insa unde exact nu s-au prins...
|
|
|
Apr 25 2005, 10:33 AM
Post
#8
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 10 Joined: 16-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.556 |
Aceiasi problema o am si eu cu un citroen c3.
Am scos masina din service de la ats vineri (am reparat ceva tablaraie pe la ei). am luat masina am mers 5 km pana acasa. mi s-a parut pe final ca parca merge acceleratia mai greu. De dimineata (sambata) cand dau contact mi se aprinde un bec de avertizare - probleme la aprindere, injectie sau poluare. dau cheie si mere motoru 10 secunde si se opreste..inca o data la fel. accelerez destul de bine gandindu-ma ca poate are vreun gunoi...nimic. ma uit la apa distilata si vad ca era sub minim si o completez. la fel. Ps: benzina mai am in masina vreo 5 litrii. Am vb la ats si cica sa duc masina la ei. Probabil ca asta voi face diseara - la noapte sa fie trafic mai usor. Stiu ca o sa ma rupa la bani si asta e nasol. |
|
|
Apr 25 2005, 02:01 PM
Post
#9
|
|
sofer Group: Membri Posts: 68 Joined: 21-January 05 From: Galati (Galati) Member No.: 38.949 |
"Aceiasi problema o am si eu cu un citroen c3.
Am scos masina din service de la ats vineri (am reparat ceva tablaraie pe la ei). am luat masina am mers 5 km pana acasa. mi s-a parut pe final ca parca merge acceleratia mai greu. De dimineata (sambata) cand dau contact mi se aprinde un bec de avertizare - probleme la aprindere, injectie sau poluare. dau cheie si mere motoru 10 secunde si se opreste..inca o data la fel. accelerez destul de bine gandindu-ma ca poate are vreun gunoi...nimic. ma uit la apa distilata si vad ca era sub minim si o completez. la fel. Ps: benzina mai am in masina vreo 5 litrii. " Mi-e greu sa cred ca, calculatorul motorului tau monitorizeaza presiunea de la benzina, deci nu are cum sa-ti semnalizeze in bord asta. Problema ta e din alta parte. Faptul ca porneste 10 sec. inseamna ca are scanteie. Apa nu are nici o relevanta. In mod normal poti sa o pornesti si cu 0 l de apa in sistem Simptomele tale par a fi de defect de cheie (sincer nu stiu daca masina are cheie cu cod sau cartela, dar problema poate fi de aici). O pompa defecta nu mai porneste motorul nici macar 10 secunde. -------------------- Liviu
Dacia Logan 1,4 Preferance Dacia Logan 1,5 DCI Laureate |
|
|
Apr 25 2005, 04:14 PM
Post
#10
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 10 Joined: 16-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.556 |
mi se aprinde becul cand ii pun contactul.
cheia este normala. Acu masina e in service la ATS pe bancu de proba. Apa are relevanta, pentru ca incepi sa te gandesti la calitatea service-ului... |
|
|
Apr 25 2005, 06:44 PM
Post
#11
|
|
sofer Group: Membri Posts: 60 Joined: 5-March 05 From: Bucuresti Member No.: 41.689 |
masina mea a stat fix o saptamana la serus in service,si acum o ora m-au sunat si mi-au dat VESTEA: masina are calculatorul de injectie stricat, iar pretzul unui bate spre 30mil...
acum stau eu si ma intreb,chiar iti trebuie o saptamana sa iti dai seama de lucrul asta?! mai ales ca am vzt ca e destul de modern service-ul, dotat cu tehnologie de ultima ora... maine ma duc la ei ( impreuna cu tata ) ca mi se pare cam suspecta situatia,mai ales ca cu cateva zile inainte fusesem la revizie la ei... |
|
|
Apr 26 2005, 11:32 AM
Post
#12
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Daca nu ai ce face, trimite o scrisoare la Renault cu o copie (si traducere) a facuturii, si cere-le cu tupeu o parte din bani, chiar daca masina nu mai e in garantie. LA un asemenea defect exotic afara se practica sa fii rambursat de constructor, indiferent daca mai e sau nu in garantie masina.
|
|
|
Apr 26 2005, 12:07 PM
Post
#13
|
|
sofer Group: Membri Posts: 60 Joined: 5-March 05 From: Bucuresti Member No.: 41.689 |
pai asta o sa si incercam sa facem,dar avand in vedere ca suntem in romania...
|
|
|
Apr 26 2005, 12:37 PM
Post
#14
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Incearca oricum... ce ai de pierdut? Poate se simt, ca o firma serioasa ce sunt.
|
|
|
Apr 26 2005, 03:43 PM
Post
#15
|
|
sofer Group: Membri Posts: 60 Joined: 5-March 05 From: Bucuresti Member No.: 41.689 |
a fost tata la patronul service-ului,si avand in vedere ca a mai luat masini de acolo,a fost de acord sa ii faca o reducere de la service,si sa vorbeasca in Franta la Renault sa incerce sa mai scoata o reducere si de la ei...iar in 2-3 zile imi da raspunsul... se preconizeaza o reducere 20-50%...
|
|
|
Apr 27 2005, 09:47 AM
Post
#16
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 10 Joined: 16-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.556 |
am luat aseara masina de la ats. cica a fost bulit un injector si un condensator.
Mi se pare cam ciudat sa fie bulit un injector la 15.000 km si mai ales ca era injectorul la care se ajungea cel mai usor. Celelalte erau mai ascunse... Am platit vreo 4 mil. Bine ca nu am platit tractarea pana la service. Dar chiar ma intriga problema cu injectorul...As aprecia dc v-ati da cu parerea. |
|
|
Apr 27 2005, 10:36 AM
Post
#17
|
|
sofer Group: Membri Posts: 68 Joined: 21-January 05 From: Galati (Galati) Member No.: 38.949 |
Sa-mi dau cu parerea:
1. Orice motor cu injectie merge fara sa se opreasca in 3 cilindri. Merge prost, dar merge. Daca injectorul este defect iti apride becul de motor. Cred ca nu era cazul sa se opreasca motorul. In cel mai rau caz sonda lambda sesizeaza "Missfire cylinder x" sau "Knock contro deviation" si poate iti taie controlul pe injectorul respectiv. DAR NU SE OPRESTE MOTORUL NICI CAND E RECE. De curiozitate, ca eu am lucrat in service: ai luat foaia cu eroarea aparuta in calculatorul motorului, cum este normal sa se procedeze intr-un service civilizat si cu respect fata de client? Sa poti vedea cu ochii tai ce scrie? Ai luat inapoi injectorul "defect"? Poate cine stie, il probezi la un prieten? 2. Condensator defect? Asta era la vechea Dacie. La Citroen C3 exista apriderea comandata direct de calculator in functie de pozitia motorului. De alt condensator nu am habar. Poate ma lumineaza cineva. Sincer nu sta in picioare nici o varianta. Astept cu interes raspunsul tau. -------------------- Liviu
Dacia Logan 1,4 Preferance Dacia Logan 1,5 DCI Laureate |
|
|
Apr 27 2005, 10:53 AM
Post
#18
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Exista condensatorul ala si la cele cu aprindere complet electronica. Tot bobina de inductie da scanteia, si tot un condensator haleste repede tensiunea din primar, incat varful de tensiune din secundar sa fie cat mai ridicat. E posibil sa fie ascuns pe undeva prin modulul de aprindere, insa el tot exista din cate stiu eu. Calculatorul face doar ruperea intr-un mod si un moment mai inteligent decat platinile de la vechea dacie, iar distributia scanteii e tot electronica.
Eu nu inteleg alta chestie. De unde poate sti sonda lambda care dintre cilindri are probleme? Exista cate una pe fiecare galerie de evacuare, sau doar una singura in prima toba, unde e catalizatorul? Ben, tine-ne la curent, sunt curios daca te-au rambursat aia de la Renault |
|
|
Apr 27 2005, 10:59 AM
Post
#19
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 10 Joined: 16-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.556 |
Hartie nu am de la calculatorul lor, dar am luat piesa defecta inapoi.
Am facut o sesizare la ATS la care sper sa imi raspunda la intrebarile mele si anume: 1. Cum am putut sa plec din service fara apa la radiator? 2. Cum dupa 5 km de la plecarea din service masina mi s-a stricat? 3. Cum de mi s-a stricat un injector la 15.000 km, cand un injector se strica la zeci de mii chiar sute de mii de km? 4. Cum de mi s-a stricat injectorul cel mai usor de inlocuit? |
|
|
Apr 27 2005, 01:29 PM
Post
#20
|
|
sofer Group: Membri Posts: 68 Joined: 21-January 05 From: Galati (Galati) Member No.: 38.949 |
Ok. Hai sa fim seriosi: au inlocuit ei consensatorul ala din aprindere, cand aceasta aprindere este un bloc compact turnat cu o mufa de alimentare si iesiri catre fise!!!! Si au stiut ei ca tocmai condensatorul ala e defect. Oricum mersi de informatie.
Deci parerea mea este ca faza cu consensatorul e teapa. Sonda lambda nu poate sesiza care cilindru nu mai lucreaza, sesizeaza doar ca amestecul combustibil nu ia foc. Cel ce detecteaza care cilindru nu lucreaza bine este knock-sensor. Acum difera de la masina la masina. BMW are 2, altele mai vechi doar 1. Cum lucreaza el la BMW: cand sesizeaza vibratii la motor, detecteaza care cilindru nu lucreaza si devanseaza avansul la aprindere - prima data. Valorile nu le stiu exact, stiu doar principiul. Daca in continuare exista batai urmeaza o a doua devansare, apoi o a treia de valoare mai mare, iar daca nu exista rezultat se taie alimentarea la cilindru, tocmai din necesitatea de a nu intoxica cu benzina sonda lambda si MAI ALES catalizatorul. O a doua sonda lambda, daca ea exista verifica functionarea corecta a catalizatorului. La motoarele mai mari ca cilindree exista 4 sonde lamda. La alte autovehicule, de ex. Passat pe motorina: daca combustibilul nu ia foc la a nu stiu cata incercare, se taie injectorul. Resetarea numaratorii se face la o noua repornire a motorului. -------------------- Liviu
Dacia Logan 1,4 Preferance Dacia Logan 1,5 DCI Laureate |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 28th April 2024 - 08:20 PM |