MONZA: Modelele Chevrolet Cruze au avut un start excelent in sezonul WTCC 2012, dominand ambele curse din weekendul care tocmai a trecut si obtinand cinci din cele sase clasari pe podium.
Campionul mondial, Yvan Muller a castigat ambele curse, iar Rob Huff s-a clasat pe locul doi in prima cursa si pe locul 3 in cea de-a doua.
Alain Menu s-a clasat pe locul doi in cea de-a doua cursa contribuind la un podium Chevrolet.
Circuitul din Monza a facut lupta pentru locul 1 mai dinamica si a oferit fanilor WTCC cateva momente spectaculoase. In prima parte a primei curse, pilotii Chevrolet au luptat impotriva lui Gabriele Tarquini care a plecat din pole position. Seat-ul lui Gabriele Tarquini a beneficiat de un motor nou, 1.6 turbo.
Pilotii independenti care au condus Chevrolet Cruze, Rickard Rydell si Alex MacDowall Rydell, au adunat puncte importante la Monza. Rydell a ocupat locul 4 in prima cursa, iar MacDowall s-a clasat pe locul 2 in cea de-a doua cursa.
Rezultate MONZA:
RACE 1
1. Y Muller Chevrolet Cruze 12 laps in 26m01s705
2. R Huff Chevrolet Cruze + 0s446
3. G Tarquini SEAT León WTCC + 2s305
4. R Rydell Chevrolet Cruze + 2s745
5. T Coronel BMW 320 TC + 3s796
7. A Menu Chevrolet Cruze + 6s326
8. A MacDowall Chevrolet Cruze + 8s287
15. P Di Sabatino Chevrolet Cruze +15s886 (Q1)
RACE 2
1. Y Muller Chevrolet Cruze 10 laps in 20m07s643
2. A Menu Chevrolet Cruze + 0s446
3. R Huff Chevrolet Cruze + 0s613
4. T Coronel BMW 320 TC + 0s993
5. D’ Aste BMW 320 TC + 6s125
7. A MacDowall Chevrolet Cruze + 7s247
10. R Rydell Chevrolet Cruze + 14s166
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!