No SSO cookie

A inceput spectacolul din IRC

voteaza
(0/ 0)
A inceput spectacolul din IRC
WRC · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Marco Tempestini si Dorin Pulpea au terminat prima zi pe locul 2 in IRC Production Cup. Echipajul romanesc este pe locul 11 in clasamentul general.

 
 

Marco Tempestini şi Dorin Pulpea se afla, dupa primele 3 probe speciale din Raliul Sata Acores, pe locul secund in IRC Production Cup si pe locul 11 in clasamentul general.


Sezonul 2012 din Intercontinental Rally Challenge a inceput pe macadam, suprafata preferata a echipajului Marco Tempestini si Dorin Pulpea, cu raliul Sata Acores in Portugalia. Dupa cele doua zile de recunoasteri echipajul romanesc era optimist. „Imi plac foarte mult probele de aici. Oricum, pe macadam ne simtim foarte bine si, daca totul functioneaza perfect, cred ca avem sanse sa ne atingem obiectivul”, a spus Marco Tempestini, dupa recunoasterile oficiale.

Totul a functionat perfect si in shakedown unde Marco Tempestini si Dorin Pulpea au terminat cu cel de-al zecelea timp. „Am reusit sa rezolvam toate problemele aparute la masina in ultimele raliuri. Am facut o greseala aici, dar suntem multumiti de rezultat. Am obtinut al doilea timp la IRC Production Cup, dupa Ricardo Moura favoritul local, dar ne asteptam la asta. Acum sper ca masina sa-si demonstreze fiabilitatea in raliu”,a spus pilotul Napoca Rally Academy, dupa shakedwon-ul programat joi dimineata.

Tot joi, 23 februarie, au fost programate si primele trei probe speciale din Rallye Sata Acores, prima etapa din Intercontinental Rally Challenge 2012. Dupa cei 26,6 kilometri de proba speciale, Marco Tempestini si Dorin Pulpea au terminat ziua pe locul secund in IRC Production Cup, dupa portughezul Ricardo Moura, si pe locul 11 in clasamentul general. „Am fost surprins de cat de moale a fost macadamul. Masina a fost prea joasa si suspensiile prea tari. Am glisat mult prea mult si am pierdut timp. Urmeaza doua zile lungi si din informatiile primite va ploua. Nici nu vrea sa ma gandesc acum la asta”, a spus Marco Tempestini, dupa primele trei probe din Rallye Sata Acores Portugalia.

Vineri, in ziua a doua a raliului, urmeaza 82,85 kilometri impartiti in 6 probe speciale, startul pe prima proba a zilei fiind programat la 13:20 ora Romaniei (10:20 ora locala - diferenta de fus orar intre insulele Azore si Romania fiind de 3 ore).
Eurosport va transmite rezumate dupa fiecare zi din Rallye Sata Acores dupa urmatorul program:
vineri spre sambata noaptea la ora 01:00, sambata spre duminica noaptea la ora 01:00, iar rezumatul complet va fi difuzat marti, 28 februarie, la ora 24:00.



Clasament dupa prima zi in Rallye Sata Acores – Portugalia
1. Andreas Mikkelsen/Ola Floene    Skoda Fabia S2000 00:13:53,7
2. Juho Hanninen/Mikko Markkula    Skoda Fabia S2000    + 00:00:01,4
3. Bryan Bouffier/Xavier Panseri  Peugeot 207 S2000    + 00:00:23,0
4. Bruno Magalhães/Carlos Magalhães    Peugeot 207 S2000    + 00:00:29,9
5. Sepp Wiegand/Timo Gottschalk    Skoda Fabia S2000    + 00:00:52,0
6. Ricardo Moura/Sancho Eiró Mitsubishi Lancer Evo IX + 00:00:53,7
7. Hermann Gassner Jr./Klaus Wicha    Skoda Fabia S2000     + 00:00:56,1
8. Oleksandr Salyuk/Pavlo Cherepin    Ford Fiesta S2000    + 00:01:17,5
9. Rashid Al Ketbi/Khalid Al Kendi    Skoda Fabia S2000    + 00:01:37,2
10. Oleksii Tamrazov/Nicola Arena    Ford Fiesta S2000    + 00:01:42,9
11. Marco Tempestini/Dorin Pulpea    Subaru Impreza STI R4    R4 + 00:01:46,5


Program ziua a doua Rallye Sata Acores – Portugalia (ora Romaniei)
12:30 Service C, Ponta Delgado
13:20 SS4 Feteiras 1 7,00 km
13:38 SS5 Sete Cidades 1 23,97 km
14:51 Service D, Ponta Delgado
15:56 SS6 Feteiras 2 7,00 km
16:38 SS7 Sete Cidades 2 23,97 km
17:27 Service E, Ponta Delgado
18:36 SS8 Coroa da Mata 2 8,25 km
19:09 SS9 São Bras – Vita Franca 2 16,18 km
Flexi Service F, Ponta Delgado


 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1840 :: 19.99MB