Masina noua este lunga de 4844 milimetri, lata de 1829 si inalta de 1455 milimetri, iar distanta dintre axe este 2794 milimetri. Platforma e aceeasi ca la Hyundai Sonata, marimile exterioare sunt cam la fel, dar nu este nici un fel de asemanare in exterior intre modele.
In America, motorul de baza va fi de patru cilindri, de 2,4 litri si va avea 200 de cai putere, senzatia adevarata insa este aparitia motorului turbo de 2 litri cu 274 de cai putere. In acesta lucreaza un asa numit twin-scroll, iar injectia se face direct in cilindri. Cea mai mare presiune de cuplu a sursei de energie este 364 de Nm, care este accesibil de la 1800 de numar de rotatii la 4500 de numar de rotatii. Ambele motoare pot fi cumparate cu schimbator manual sau automat de 6 trepte. Informatia noua este ca in primavara anului 2011 va ajunge pe piata si varianta hibrid, al carui sistem de propulsie va fi cel din Sonata.
La New York a cazut prelata si de pe Forte cu cinci usi, care corespunde in mare cu Cee’d-ul European, in afara de cateva modificari exterioare printre ele spatele reproiectat.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!