No SSO cookie

Urmasul Kia Magentis vine cu un motor turbo de 274 cai putere

voteaza
(0/ 0)
Urmasul Kia Magentis vine cu un motor turbo de 274 cai putere
Utile · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Optima, cunoscuta in Europa sub umele de Magentis, s-a prezentat la Salonul Auto din New York. Cea mai mare sansa o are numele Optima, dar pana in primavara anului viitor, la pornirea comercializarii, Kia are timp sa gaseasca solutia ideala.

 
 

Masina noua este lunga de 4844 milimetri, lata de 1829 si inalta de 1455 milimetri, iar distanta dintre axe este 2794 milimetri. Platforma e aceeasi ca la Hyundai Sonata, marimile exterioare sunt cam la fel, dar nu este nici un fel de asemanare in exterior intre modele.

In America, motorul de baza va fi de patru cilindri, de 2,4 litri si va avea 200 de cai putere, senzatia adevarata insa este aparitia motorului turbo de 2 litri cu 274 de cai putere. In acesta lucreaza un asa numit twin-scroll, iar injectia se face direct in cilindri. Cea mai mare presiune de cuplu a sursei de energie este 364 de Nm, care este accesibil de la 1800 de numar de rotatii la 4500 de numar de rotatii. Ambele motoare pot fi cumparate cu schimbator manual sau automat de 6 trepte. Informatia noua este ca in primavara anului 2011 va ajunge pe piata si varianta hibrid, al carui sistem de propulsie va fi cel din Sonata.

La New York a cazut prelata si de pe Forte cu cinci usi, care corespunde in mare cu Cee’d-ul European, in afara de cateva modificari exterioare printre ele spatele reproiectat.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1970 :: 22.19MB