Proprietarul TVR, Nikolai Smolenski, a declarat ca doreste sa reinvie compania printr-un nou roadster care, din motive de reducere a cheltuielilor, se bazeaza pe un propulsor de Corvette. Dupa ce au analizat toate posibilitatile, chiar si aceea de a fabrica propriul lor motor, pâna la urma motoarele Corvette au ramas cea mai buna solutie.
Acesta a declarat ca propulsorul Corvette se potrivea cel mai bine planurilor. Nu s-a discutat concret despre care motor Corvette ar fi vorba, ramânând deschisa o sumedenie de posibilitati, putându-se alege din modele care aveau un propulsor V8 si 436-647 CP.
Nikolai Smolenski a mai spus ca primul model va fi unul decapotabil, dezvoltat pe o versiune imbunatatita a vechii platforme din otel, cu suspensie complet independenta si asemanându-se cu modelul Tuscan.
Patronul este de parere ca niciodata nu i-a placut modelul cu schimbatorul de viteze manual, iar un model electric, pe benzina, ar avea posibilitatea intrarii pe piata cu un schimbator de viteze automat.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!