La comunicatul de presa al companiei Fiat s-a vorbit mult si despre viitorul modelului Alfa Romeo, care primeste inca o sansa. Cu toate ca nici macar nu s-a apropiat de planurile facute in 2006 in vanzari: anul acesta trebuia sa creasca la 300 de mii bucati vanzarea anula, fata de acesta anul trecut a ajuns cu ceva sub 110 mii de bucati pe plan mondial.
Dupa startul lui Giulietta, trebuie asteptat pentru urmatoarea noutate pana in mijlocul anului 2012, atunci va sosi urmasul lui 159. Probabil ca sedanul va veni sub numele de Giulia, care va fi construit pe podeaua mai lata si ma lunga a lui Giulietta.
Tot in acest an va fi reinnoit modelul Mito, in 2013 va debuta o masina hobby de lux si varianta cu cinci usi a lui Mito. In 2013, va fi o noutate si noul Spider, probabil se va folosi podeua lui Chrysler pentru ea, si productia va fi mutata peste ocean. Alfa are sperante ca tocmai cu acest model si cu un nou SUV va atinge vanzarile de jumatate de milion.
In mijlocul lui 2011 isi va lua ramas bun Spiderul actual si Brera, iar GT Coupe construita pe bazele lui 147 va fi exterminata chiar pe sfarsitul acestui an.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!