No SSO cookie

Un nou Alfa-SUV in 2013, urmas a lui 159 peste doi ani

voteaza
(0/ 0)
Un nou Alfa-SUV in 2013, urmas a lui 159 peste doi ani
Utile · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Desi Alfa Romeo nici nu putea sa se apropie de planurile facute pentru vanzari din 2006, totusi marca mai primeste o sansa. Pana la sfarsitul anului 2014, ar trebui marite vanzarile anuale la jumatate de milion.

 
 

La comunicatul de presa al companiei Fiat s-a vorbit mult si despre viitorul modelului Alfa Romeo, care primeste inca o sansa. Cu toate ca nici macar nu s-a apropiat de planurile facute in 2006 in vanzari: anul acesta trebuia sa creasca la 300 de mii bucati vanzarea anula, fata de acesta anul trecut a ajuns cu ceva sub 110 mii de bucati pe plan mondial.

Dupa startul lui Giulietta, trebuie asteptat pentru urmatoarea noutate pana in mijlocul anului 2012, atunci va sosi urmasul lui 159. Probabil ca sedanul va veni sub numele de Giulia, care va fi construit pe podeaua mai lata si ma lunga a lui Giulietta.

Tot in acest an va fi reinnoit modelul Mito, in 2013 va debuta o masina hobby de lux si varianta cu cinci usi a lui Mito. In 2013, va fi o noutate si noul Spider, probabil se va folosi podeua lui Chrysler pentru ea, si productia va fi mutata peste ocean. Alfa are sperante ca tocmai cu acest model si cu un nou SUV va atinge vanzarile de jumatate de milion.

In mijlocul lui 2011 isi va lua ramas bun Spiderul actual si Brera, iar GT Coupe construita pe bazele lui 147 va fi exterminata chiar pe sfarsitul acestui an.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1801 :: 17.86MB