Desi publicul a primt acest model in mod favorabil, fabrica japoneza a decis totusi ca va urma o linie diferita in realizarea ei.
Conceptia in sine nu este in pericol, deci Toyota va fabrica masina sport ieftina, cu tractiune pe spate, dar studiul initial a fost abandonat .
Dupa spusele unui magazin auto japonez, initial s-au propus trei forme diferite, iar acum doar s-a optat pentru o alta varianta.
Asa se stie ca dezvoltarea formei noi a fost efectuata de divizia Toyota nord americana, care a invins modelul FT-86 initia, propus de divizia japoneza.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!