Pentru ca Tesla ar vrea sa extinda in continuu gama de masini electrice, nici popularul segment de masina de agrement nu poate sa ramana in afara. Californienii planuiesc sa prezinte in 2013 primul model de agrement, dar al treilea ca tip dupa Roadster si sedanul Model S.
Tesla nu are iluzii, compania americana fiind constienta ca nu va schimba lumea cu propriile modele. CEO-ul, Elon Musk, spera in acelasi timp ca tehnologia Tesla se va raspandi totusi in intreaga lumea.
Musk, intr-un interviu, si-a exprimat opinia ca Tesla va obtine cel mai mare efect cu masinile pe care alti producatori le vor fabrica. Americanii au si fixat intelegerea cu Daimler, la Smart, si pentru noua oferta a clasei A putand sa apara tehnologia electronica a celor de la Tesla.
Studiul IED Eye, dat publicitatii la Geneva, poate constitui un punct de reper despre forma masinii de agrement a californienilor.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!