La prima vedere este greu de observat ce anume s-a schimbat, chiar daca doua modele sunt puse una langa alta, nu sunt strigatoare schimbarile, in orice caz, inginerii au mai aplatizat masca radiatorului, farurile si bara de protectie din fata.
Jantele de aluminiu sunt noi, dar au aparut cateva culori proaspete in oferta, oricum mai mult de atat nici Roomster, nici Fabia nu ofera. Motorul de baza in cazul Fabia are 60 CP cu trei cilindri si 1,2 litri, dar blocul cu 12 supape din Roomster deja are 70 de CP. Aparitia motorului TSI de 1,2 litri este o noutate, in oferta apare realizat in variante de 86 CP si 105 CP.
Cel mai slab diesel de 1,6 are 75 CP, in curand va fi schimbat de un TDI de 1,2 litri cu aceeasi performanta. Din 1,6 se poate comanda si varianta 90 CP si de 105 CP, iar TSI-ul de 1,2 se poate lua si cu schimbator cu sapte trepte si dubla cuplare.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!