La Geneva a sosit noul Skoda Fabia RS, cehii au imbracat-o imediat in haina sport varianta cu cinci usi si combi-ul de asemenea. Nu au exagerat cu modificarile exterioare: putem sa ne dam seama ca nu ne uitam la un Fabia clasic doar dupa barele de protectie un pic mai sportive (in spate cu difuzor si teava de esapament dubla), dupa jantele de 17 toli, etriere rosii, geamurile inchise la culoare si inscriptia RS preset pe grila radiatorului.
Nici in interior nu sunt modificari strigatoare: sunt scaune mai sportive si noi inscriptii RS-se si vede ca nu au vrut sa investeasca mai mult in model.
La concluzia asta ne trimite si sistemul de propulsie care poate sa ne fie cunoscut din incinta concernului Volkswagen: La Seat Ibiza Cupra si Volkswagen Polo GTI deasemenea a ajuns varianta de 180 de cai putere a motorului TSI de 1,4, cu schimbator DSG si sistem XDS.
Fabia RS ajunge la 100 in 7,3 secunde, consumul mediu poate sa fie si 6,4 litri. Interesant este ca anterioara Fabia RS s-a creat doar cu motor diesel, insa fabrica nu planuieste deocamdata nimic asemanator, desi Octavia RS se poate comnda cu motor pe benzina de asemenea.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!