No SSO cookie

Skoda Fabia RS are 180 de cai putere

voteaza
(0/ 0)
Skoda Fabia RS are 180 de cai putere
Utile · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Skoda Fabia RS a fost prezentat la Geneva si varianta sport a micii masinii cehe a primit motorul de la Volkswagen Polo GTI.

 
 

La Geneva a sosit noul Skoda Fabia RS, cehii au imbracat-o imediat in haina sport varianta cu cinci usi si combi-ul de asemenea. Nu au exagerat cu modificarile exterioare: putem sa ne dam seama ca nu ne uitam la un Fabia clasic doar dupa barele de protectie un pic mai sportive (in spate cu difuzor si teava de esapament dubla), dupa jantele de 17 toli,  etriere rosii, geamurile inchise la culoare si inscriptia RS preset pe grila radiatorului.

Nici in interior nu sunt modificari strigatoare: sunt scaune mai sportive si noi inscriptii RS-se si vede ca nu au vrut sa investeasca mai mult in model.

La concluzia asta ne trimite si sistemul de propulsie care poate sa ne fie cunoscut din incinta concernului Volkswagen: La Seat Ibiza Cupra si Volkswagen Polo GTI deasemenea a ajuns varianta de 180 de cai putere a motorului TSI de 1,4, cu schimbator DSG si sistem XDS.

Fabia RS ajunge la 100 in 7,3 secunde, consumul mediu poate sa fie si 6,4 litri. Interesant este ca anterioara Fabia RS s-a creat doar cu motor diesel, insa fabrica nu planuieste deocamdata nimic asemanator, desi Octavia RS se poate comnda cu motor pe benzina de asemenea.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1885 :: 22.19MB