No SSO cookie

Sfaturi pentru o amortizoarele de zgomot pentru tevile de esapament

voteaza
(0/ 0)
Sfaturi pentru o amortizoarele de zgomot pentru tevile de esapament
Utile · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Cu toate ca majoritatea activitatilor din cadrul unei curse nu necesita un accesoriu pentru teava de esapament, care sa diminueze sunetul scos de automobilele performante, unele curse sau competitii cer ca masinile sa aiba acest accesoriu, pentru a se conformiza cu regulile locale privind poluarea fonica. Cu toate ca toate acest accesorii afecteaza caii putere si cuplul de torsiune, exista cateva sfaturi elementare, care va ajuta sa alegeti un astfel de accesoriu, potrivit pentru fiecare eveniment.

 
 

Tipuri

Amortizoarele de zgomot dispersive folosesc tuburi perforate, care sunt captusite cu un material care absoarbe zgomotul. Acesta absoarbe si disperseaza zgomotul produs de teava de esapament.

Amortizoarele de zgomot reactive au forme speciale incaperi multiple, care sa directioneze si sa reflecte sunetul, din capatul amortizorului pana la sursa, rezultand in diminuarea acestora.

Amortizoarele de zgomot combinate folosesc un design reactiv, cu caracteristici dispersive, pentru a reduce zgomotul. Toate cele trei tipuri reduc eficient nivelul zgomotului i permit libera circulatie a gazelor de esapament, atata timp cat sunt montate cum trebuie pe teava de esapament.

Marimi

Amortizoarele mai mari au o putere mai mare de reducere a zgomotului. Acestea pot sustine mai mult material absorbant de zgomot si au o zona mai mare in care sa redirectioneze zgomotul, permitandu-le sa absoarba mai multa energie.

Materiale

Amortizoarele realizate din otel sau dintr-un amestec de metale sunt susceptibile a rugini si a se strica destul de repede, diminuandu-li-se performantele. Cele realizate din otel inoxidabil rezista la rugina si la coroziune si sunt mai rezistente. De asemenea, cele din otel inoxidabil au un aspect mai placut, pe intreaga durata de viata.

Zgomot vs performanta

Mai mult zgomot nu inseamna neaparat mai multa performanta. Diminuarea zgomotului tine de materialele si constructia amortizorului, pe cand performanta tine de capacitatea de a elimina gazele. O mai buna constructie si mai bune materiale vor reduce zgomotul, in timp ce mai putine restrictii datorate designului vor imbunatati performantele. 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1257 :: 17.87MB