No SSO cookie

Sfaturi pentru o amortizoarele de zgomot pentru tevile de esapament

voteaza
(0/ 0)
Sfaturi pentru o amortizoarele de zgomot pentru tevile de esapament
Utile · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Cu toate ca majoritatea activitatilor din cadrul unei curse nu necesita un accesoriu pentru teava de esapament, care sa diminueze sunetul scos de automobilele performante, unele curse sau competitii cer ca masinile sa aiba acest accesoriu, pentru a se conformiza cu regulile locale privind poluarea fonica. Cu toate ca toate acest accesorii afecteaza caii putere si cuplul de torsiune, exista cateva sfaturi elementare, care va ajuta sa alegeti un astfel de accesoriu, potrivit pentru fiecare eveniment.

 
 

Tipuri

Amortizoarele de zgomot dispersive folosesc tuburi perforate, care sunt captusite cu un material care absoarbe zgomotul. Acesta absoarbe si disperseaza zgomotul produs de teava de esapament.

Amortizoarele de zgomot reactive au forme speciale incaperi multiple, care sa directioneze si sa reflecte sunetul, din capatul amortizorului pana la sursa, rezultand in diminuarea acestora.

Amortizoarele de zgomot combinate folosesc un design reactiv, cu caracteristici dispersive, pentru a reduce zgomotul. Toate cele trei tipuri reduc eficient nivelul zgomotului i permit libera circulatie a gazelor de esapament, atata timp cat sunt montate cum trebuie pe teava de esapament.

Marimi

Amortizoarele mai mari au o putere mai mare de reducere a zgomotului. Acestea pot sustine mai mult material absorbant de zgomot si au o zona mai mare in care sa redirectioneze zgomotul, permitandu-le sa absoarba mai multa energie.

Materiale

Amortizoarele realizate din otel sau dintr-un amestec de metale sunt susceptibile a rugini si a se strica destul de repede, diminuandu-li-se performantele. Cele realizate din otel inoxidabil rezista la rugina si la coroziune si sunt mai rezistente. De asemenea, cele din otel inoxidabil au un aspect mai placut, pe intreaga durata de viata.

Zgomot vs performanta

Mai mult zgomot nu inseamna neaparat mai multa performanta. Diminuarea zgomotului tine de materialele si constructia amortizorului, pe cand performanta tine de capacitatea de a elimina gazele. O mai buna constructie si mai bune materiale vor reduce zgomotul, in timp ce mai putine restrictii datorate designului vor imbunatati performantele. 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1036 :: 22.17MB