Audi va prezenta modelul A8 in China, pe principala piata de desfacere a masinilor cu ampatamentul prelungit, varianta purtand initiala L. Nu s-a modificat latimea masinii, inaltimea a crescut cu valoarea minima de doi milimetri. Lungimea totala este de 5267mm, ampatamentul s-a modificat la 3122mm. Asta inseamna o crestere de exact 13 centimetri, asemanator modelor mai mici, si aceast noutate va fi construita pe sasiul din cadru reticulat din aluminiu.
De cresterea lungimii vor putea profita pasagerii din spate, locul pentru picioare din fata celor doua banchete separate devenind foarte mare. Aici se ofera, optional, si functia de racire - incalzire. Usile din spate au devenit mai mari, pentru a fi si mai comoda urcarea in compartimentul din spate, consola extensibila dintre cele doua scaune putand fi, de asemenea, comandata la suprapret, aceasta continand o masuta si un mic frigider.
La aceasta versiune figureaza motoarele tuturor versiunilor cu ampatament normal, modelul de varf cu masca de radiator si esapamente modificate soseste cu motorul W12 total prelucrat. Blocul motor modificat de la 6 la 6,3 litri are exact 500 CP, si cu ajutorul schimbatorului in opt trepte Triptonic accelereaza masina la viteza de 100 km/ora in 4,9 secunde. Cuplul maxim este de 625Nm, consumul mediu este de 12 litri pe suta de kilometri.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!