Noul model nu este doar mai sportiv ci si mai curat si economic, asta se datoreaza in primul rand faptului ca inginerii au reusit sa-i reduca greutatea cu 200 de kilograme. Vine dotat cu sistemul de propulsie hibrida anuntat la Porsche Cayenne, iar langa motorul cu compresor de trei litri cu 333 CP au mai construit un bloc electric de 47 CP, obtinand astfel performanta totala de 380 CP.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!