No SSO cookie

Muzeul Auburn, Cord & Duesenberg

voteaza
(0/ 0)
Muzeul Auburn, Cord & Duesenberg
Utile · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Muzeul Auburn, Cord & Duesenberg se gaseste pe soseaua interstatala 69, la circa 20 mile nord de Fort Wayne in Auburn, Indiana. La muzeu se ajunge la iesirea Indiana 8, pe strada South Wayne nr. 1600. Este deschis publicului in fiecare zi, intre orele 9 si 17.

 
 
Muzeul prezinta primele masini produse in Indiana, precum si tipurile Auburn, Cord si Duesenberg de dinaintea celui de-al doilea razboi mondial. Cei de la portalul AutoSpeak recomanda o vizita la Muzeul Auburn, Cord & Duesenberg daca va plac masinile vechi. 

Galerie imagini:
1. Aceasta este cladirea construita in stilul art deco care adaposteste muzeul in prezent. Initial, a fost cladirea administrativa a Corporatiei Cord, fabricantul masinilor Auburn, Cord si Duesenberg.
2. Aceasta este masina Duesenberg J Speedster, care are capota din aluminiu lustruit. Masina costa 15.000 USD, cand a fost vanduta in 1932. Acest exemplar este pornit si condus in fiecare an, conform unei intelegeri cu cel care l-a donat.
3. Acest Duesenberg J Speedster din 1932, de culoare verde inchis, este una dintre cele cinci modele din acest tip construite. Motorul are 265 cai putere, ceea ce a facut din aceasta masina cea mai rapida din timpul ei.
4. Acesta este Cord Hardtop Coupe, produs in 1937. Este echipat cu motor cu opt cilindri in linie, care dezvolta 170 de cai putere.
5. Acest Auburn Boattail Speedster din 1932 are un opt cilindri in linie, care costa doar 2.245 USD cand a fost nou.
6. O privire de aproape la sasiul unui automobil Cord din 1932 dezvaluie marea diferenta, sistemul de tractiune pe fata.
7. Acesta este modelul 8-100 al masinii Auburn Phaeton din 1932. Este un model cu tractiune pe spate. Pretul a fost scazut dupa ce a aparut, datorita marii crize ce a urmat.
8. Masina Auburn Cabriolet din 1936 are un motor cu sase cilindri si a fost un model elegant pentru timpul sau.
9. Acesta este masina de curse Duesenberg, care a concurat in 1931 si in 1032, cand a castigat, in cursa Indianapolis 500.
10. Seria J al modelului din 1929 a fost transformata in automobil urban, cu loc pentru sofer, pentru piata englezeasca. Vezi locul volanului de directe.
11. Seria J al modelului din 1929 a fost transformata in automobil urban, cu loc pentru sofer, pentru piata englezeasca. Vezi locul volanului de directe.
12. Un alt exemplu din faimosul model din seria J din 1931. Acesta este un coupe cu motor V-8, care dezvolta 265 cai putere. Acestor masini li se datoreaza aparitia expresiei "it's a doozy"in limba engleza.
13. Acesta este faimosul Cord din 1936, prototipul 810 art deco proiectat de Gordon Buehrig. Este considerat a fi una dintre cele mai frumoase 10 masini construite vreodata.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2030 :: 17.8MB