Si in prezent se afla in dezvoltare o familie de motoare de trei cilindri pe benzina la PSA. Scopul investitiei noi este ca oferta sa se extinda si cu o varianta turbo. La motorul de aspiratie de 1 si 1,3 litri se va conecta un bloc turbo de 1,2, care va fi fabricat la Douvrin, incepand din 2012, intr-o serie anuala de 320 de bucati.
Unitatea de productie “La Francaise de Mécanique”, in prezent echipeaza modelele Citroen si Peugeot cu motoare pe benzina si diesel, printre ele aflandu-se si cele cu blocuri EP, dezvoltate impreuna cu grupul BMW. Nu sunt vesti despre puterea noilor motoare, dar se asteapta sa acopere un interval larg.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!