Cel mai puternic va fi BMW X5 xDrive50i, in care va ajunge V8-ul dual turbo de 4,4 litri cu injectie directa cunoscut deja din X6 si a carui performanta este 407 Cp cu maxima de cuplu 600 Nm. Langa el va ma aparea in oferta xDrive30i cu 306 CP si 400 Nm.
Diesel-ul entry va fi xDrive30d, performanta acestuia a fost optimizata, acesta are deja 245 CP, cu un consum mediu de 7,4 litri. Un diesel mai puternic din oferta este xDrive40d de trei litri, capacitate la 306 CP, cu presiune de cuplu 600 Nm, si este de semnalat ca toate motoarele indeplinesc cerintele normei Euro5.
De acum incolo X5, va fi asamblat cu schimbator automat nou cu opt trepte, iar pe lista optiunilor au aparut aproape toate dezvoltarile BMW, de la Head-Up-Display la sistemul Side View care urmareste circulatia. Masina nu s-a schimbat mult in exterior, i-au schimbat barele de protectie, proiectoare fata au primit LED-uri (doar in varianta xenon) si sunt noi lampile semnalizatoare din spate ce au aparut si in culori noi.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!