No SSO cookie

Modificari la BMW X5

voteaza
(0/ 0)
Modificari la BMW X5
Utile · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Varianta noua a BMW X5 a fost prezentata la Salonul Auto de la Geneva. Masina de agrement germana si-a schimbat putin aspectul, dar si motorizarea. Modelul va fi de gasit in Europa cu doua motoare pe benzina si doua diesel.

 
 

Cel mai puternic va fi BMW X5 xDrive50i, in care  va ajunge V8-ul dual turbo de 4,4 litri cu injectie directa cunoscut deja din X6 si a carui performanta este 407 Cp cu maxima de cuplu 600 Nm. Langa el va ma aparea in oferta xDrive30i cu 306 CP si 400 Nm.

Diesel-ul entry va fi xDrive30d, performanta acestuia a fost optimizata, acesta are deja 245 CP, cu un consum mediu de 7,4 litri. Un diesel mai puternic din oferta este xDrive40d de trei litri, capacitate la 306 CP, cu presiune de cuplu 600 Nm, si este de semnalat ca toate motoarele indeplinesc cerintele normei Euro5.

De acum incolo X5, va fi asamblat cu schimbator automat nou cu opt trepte, iar pe lista optiunilor au aparut aproape toate dezvoltarile BMW, de la Head-Up-Display la sistemul Side View care urmareste circulatia. Masina nu s-a schimbat mult in exterior, i-au schimbat barele de protectie, proiectoare fata au primit LED-uri (doar in varianta xenon) si sunt noi lampile semnalizatoare din spate ce au aparut si in culori noi.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1478 :: 22.19MB