Modelul cu patru usi BMW 326 a castigat teren in epoca, insa multi cumpatatori doreau o masina ieftina, cu doua usi. Astfel, compania a dezvoltat pentru ei modelul 320. Acesta a fost lansat la un an dupa aparitia lui 326. Sasiul a fost scurtat si preluat de la vechile modele BMW. Sistemul de suspensii a fost preluat de la vechiul model 319.
Modelul 320 a rezistat pana in 1938, cand a fost inlocuit cu 321. In esenta aceeasi masina, 321 a venit cu sistemul de suspensii imbunatatit al modelului 326 si cu partea din spate restilizatata, care provenea in mare parte de la voluminosul 335. A existat si un cabriolet sport. Modelul 321 nu a fost niciodata fabricat in cantitati mari. Razboiul a restrictionat furnizarea de materiale si curand dupa inceperea sa, productia s-a oprit in 1941.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!