General Motors (GM) si filiala ei din China (SAIC), au venit cu niste studii destul de socante. Conceptia denumita EN-V va fi construita in trei variante de caroserie, dar tehnologia si principiul de baza raman aceleasi. De actionarea bulei din plastic, de catre doua persoane, se ocupa cele doua electromotoare electrice de 3kW, care sunt alimentate cu energie de catre acumulatori Li-ion.
Dupa afirmatiile GM, cu o singura incarcare, EN-V are o raza de actiune de 40 km, iar viteza maxima este de 40 km/ora pe teren plat. Si din aceste date se poate vedea ca aceasta conceptie nu a fost proiectata pentru drumuri lungi si curse de viteza, ci, mai degraba, este o incercare de a imbunatati traficul aglomerat din metropole. Parerea producatorului de masini american este ca, in decurs de douazeci de ani, vor calatori o multime de oameni cu astfel de capsule electronice.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!