Lotus Elise incepe urmatorul an cu exteriorul, schimbatorul de viteza si motorul de baza noi. Frontul mici masinii sport cu doua scaune a fost redesenat integral, imaginea de ansamblu a devenit mult mai curata si seamana un pic cu perechea de marca putin mai mare, Evora. In interior, proiectoarele cu forme interesante au integrat lumini de zi cu LED-uri, asa ca Elise se poate recunoaste de departe. Au redesenat si spatele masinii, acum este o noua bara de protectie, esapamentul de sub ea si capota perforate de acoperire a motorului de asemenea.
In oferta de motoare apare un nou motor de aspiratie de 1,6 de la Toyota,cu 133 CP, care trimite la pensie varianta de 1,8 litri cu aceeasi putere. Nu s-au atins de motoarele considerate varful ofertei, adica motoarele Toyota cu compressor de 217CP si cele cu aspiratie de 1,8 litri si 192 CP, insa au facut mai scurte cursele schimbatorului de sase trepte, ca Elise sa devina si mai flexibil.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!