In lipsa unui model complet nou, Lamborghni a scos maximul dintr-un model deja existent. Aceasta este o miscare destul de reusita din partea fabricii italiene, caci si in 2007 au facut acest trucaj, tot cu Gallardo. Noul model Gallardo LP 570-4 Superleggera care stracluceste in poze este de fapt un Gallardo cu un tunning nou, captusit cu materiale super-usoare, a carui motor V10 de 5,2 litri a fost “ridicat” la 570 cai putere, ceea ce inseamna un plus de 10 cai putere. Langa performanta mai mare se asociaza volum mai mic, caci in spatiul de calatori totul a fost schimbat in piese de fibre de carbon.
Au reusit sa reduca greutatea masinii cu 70 de kilograme, in acest fel Gallardo Superleggera are doar 1340 de kilograme, ceea ce este considerat usor intre masinile de sport din aceasta categorie. In urma cresterii proportiei greutate/cai putere nu e de mirare ca ajunge la 100 de km/ora in doar 3,2 secunde, iar viteza finala teoretic este de 325 de km/ora.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!