No SSO cookie

Lamborghini Gallardo LP 570-4 Superleggera

voteaza
(0/ 0)
Lamborghini Gallardo LP 570-4 Superleggera
Utile · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Fabrica italiana de masini de sport s-a pregatit pentru Salonul Auto Geneva cu un Gallardo mai puternic si mai usor. Modelul nou Gallardo Superleggera are 570 de cai putere si viteza finala 325 de kilometric pe ora.

 
 

In lipsa unui model complet nou, Lamborghni a scos maximul dintr-un model deja existent. Aceasta este o miscare destul de reusita din partea fabricii italiene, caci si in 2007 au facut acest trucaj, tot cu Gallardo. Noul model Gallardo LP 570-4 Superleggera care stracluceste in poze este de fapt un Gallardo cu un tunning nou, captusit cu materiale super-usoare, a carui motor V10 de 5,2 litri a fost “ridicat” la 570 cai putere, ceea ce inseamna un plus de 10 cai putere. Langa performanta mai mare se asociaza volum mai mic, caci in spatiul de calatori totul a fost schimbat in piese de fibre de carbon.

Au reusit sa reduca greutatea masinii cu 70 de kilograme, in acest fel Gallardo Superleggera are doar 1340 de kilograme, ceea ce este considerat usor intre masinile de sport din aceasta categorie. In urma cresterii proportiei greutate/cai putere nu e de mirare ca ajunge la 100 de km/ora  in doar 3,2 secunde, iar viteza finala teoretic este de 325 de km/ora.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1541 :: 22.19MB