No SSO cookie

La Euro NCAP se analizeaza si eficienta ESP-lui

voteaza
(0/ 0)
La Euro NCAP se analizeaza si eficienta ESP-lui
Utile · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

La testele independente Euro NCAP se verifica si eficienta controlului tehnic al stabilitatii pe langa multe alte capacitati ale masinilor. Ceea ce este interesant la noul proces al organizatiei independente care raspunde de testele de integritate a masinilor este sigurranta controlului al stabilitatii in situatia unui accident iminent.

 
 

S-au efectuat verificari la toate masinile testate in anul 2009 si au fost date publicitatii rezultatele. Toate modele au trecut testul, dar totodata au fost formulate si cateva critici: pozitia butonului ESP in Subaru Impreza, soferul il poate deconecta accidental, iar modelul Alfa Mito a picat la examen cand a fost conectat in modul mai sportiv, Dynamic. In celelalte doua pozitii nu s-au intamplat evenimente deosebite.

O firma din exterior, Thatcham a executat aceste teste si a acordat atentie situatiei in care este executata de  schimbare dubla de banda la o viteza de 80 km/h. Se repeta analiza din mai multe unghiuri de volan, verificand reactia masinii. Au fost interesati in primul rand de valoarea alunecarii a spatelui masinii, acest lucru fiind cauza celor mai multe accidente rutiere.

Dupa parea celor de la Thatcham, cu o masina dotata cu ESP riscul de a se intampla un accident cu deces  este cu 25% mai mic, din acest motiv functionarea corecta a acestor sisteme este foarte importanta. 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1007 :: 17.86MB