S-au efectuat verificari la toate masinile testate in anul 2009 si au fost date publicitatii rezultatele. Toate modele au trecut testul, dar totodata au fost formulate si cateva critici: pozitia butonului ESP in Subaru Impreza, soferul il poate deconecta accidental, iar modelul Alfa Mito a picat la examen cand a fost conectat in modul mai sportiv, Dynamic. In celelalte doua pozitii nu s-au intamplat evenimente deosebite.
O firma din exterior, Thatcham a executat aceste teste si a acordat atentie situatiei in care este executata de schimbare dubla de banda la o viteza de 80 km/h. Se repeta analiza din mai multe unghiuri de volan, verificand reactia masinii. Au fost interesati in primul rand de valoarea alunecarii a spatelui masinii, acest lucru fiind cauza celor mai multe accidente rutiere.
Dupa parea celor de la Thatcham, cu o masina dotata cu ESP riscul de a se intampla un accident cu deces este cu 25% mai mic, din acest motiv functionarea corecta a acestor sisteme este foarte importanta.Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!