No SSO cookie

Kia Venga, rechemata pentru teste de coliziune

voteaza
(0/ 0)
Kia Venga, rechemata pentru teste de coliziune
Utile · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Proprietarii modelelor Kia Venga au fost somati sa-si verifice masinile din cauza unor defecte de constructie, care pericliteaza functionarea in siguranta a centurilor.

 
 

Rezultatele ultimului test au fost aduse la cunostinta de catre Euro NCAP. Printre cele cinci  masini zdrobite s-a numarat si Kia Venga. Monovolumul compact a primit patru stele, dar si mai suparator este pentru coreeni, faptul ca specialistii au dat de o sursa potentiala de pericol in urma testelor.

Analizand rezultatele testelor de coliziune frontala, institutia a descoperit semnele unei taieturi pe centura de siguranta a soferului, acest lucru fiind cauzat de sinele care asigura miscarea scaunelor. Dupa parerea celor de la Euro NCAP, este ingrijorator faptul ca, in urma frecarilor repetate, partea de jos a centurii se poate uza complet si in cazul unui accident se poate rupe.

Oficial nu este vorba despre o rechemare, organizatia sfatuind proprietarii sa-si duca urgent masinile la verificat. Ar putea fi implicate in total in jur de 2.100 de Venga, Kia actionand repede in acest sens: la service-urile marcii, centurile vor fi imbracate intr-un invelis protector. Masinile noi nu vor fi distribuite, pana ce nu a fost efectuata modificarea. 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1140 :: 17.86MB