Evolutia sa pe piata a dus la aparitia unei variante reinnoite a modelului din 1999. Ultimul tip de caroserie are linii mai fine si este mai frumos decat modelul anterior.
Desi ampatamentul a ramas la fel, distanta totala a crescut cu 10.2 cm, iar inaltimea cu cativa cm, rezultand mai mult spatiu de depozitare, dar si mai mult spatiu pentru pasageri.
Jeep a relocat spatiul disponibil din zona de incarcare de la podeaua din spate, pentru a crea un spatiu nou pentru bagaje.
Un nou motor de 4,7 litri V8, cu 230 CP, inlocuieste vechiul motor de 5,2 litri V8, iar modelul greoi de 4 litri si 6 cilindri a fost rafinat pentru a elibera mai multa putere, inca 10 CP, si operatiuni mai line.
Transmisia automata este asociata cu ambele motoare, dar motorul V8 are un nou element intre viteza a doua si a treia, care imbunatateste performanta si permite atingerea unor viteze mai mari.
Quadra-Drive – care combina Selec-Trac si Quadra-Trac – are capacitatea de a trimite toata puterea la o singura roata, in cazul in care celelalte nu au aderenta.
Ca si inainte, nivelurile de echipare sunt frumosul Laredo si luxosul Limited.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!