No SSO cookie

Jeep CJ5

voteaza
(0/ 0)
Jeep CJ5
Utile · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Jeep CJ5 a fost produs din 1954 si pana in 1971. Modelul avea trei tipuri de motorizare, de la 2,2 litri la 3,7 litri, cu 60 -137 cp.

 
 

Modelul CJ-5 a fost influentat de noul proprietar corporatist, Kaiser, si de Jeep M-38, folosit in Razboiul Coreean. S-a intentionat inlocuirea modelului CJ-3B, dar a continuat totusi sa fie produs.

CJ-5 a reptetat acest tipar, continuand productia inca trei decenii, in timp ce au aparut si inca alte 3 modele. Intre 1954-1983 au fost produse 603.303 vehicule CJ-5.

In 1965, Kaiser a castigat drepturile de productie ale Buick 225CID V6 Dauntless, iar CJ-5 si CJ-6 au beneficiat de noi motoare cu 155 cp, care suplimentau motorul Willys Hurricane.

Compania a fost vanduta catre American Motors in 1970, iar motorul GM a fost retras dupa modelul din 1971.

AMC a inceput sa foloseasca modele de 6 mototare liniare, iar 232 si 258 ofereau un motor V8 – 304 CID.

Pentru a putea fi adaptate la noul I6, amortizoarele si capisoanele au fost stranse cu 7,6 cm, incepand din 1972.

Tot atunci au fost facute alte cateva mici schimbari. In 1976, rezervorul si carcasa au fost putin modifcate fata de versiunile anterioare. Cadrul parbrizului a fost, de asemenea, modificat, astfel incat modelele din 1955-1975 nu se potriveau cu cele din 1976-1983 CJ-5, si vice-versa.

In 1980, CJ folosea versiunea "Hurricane" a modelului GM Iron Duke I4. Modelul CJ-6 avea un ampatament cu 508 mm mai mare decat cel de 256,5 al versiunii CJ-5. Introdus in 1955 si, ca model, in 1956, CJ-6 nu a fost niciodata foarte popular in SUA. Majoritatea modelelor CJ6 au fost vandute in Suedia si America de Sud. Serviciul Forestier american a folosit cateva modele CJ-6. Vanzarile din America au stagnat in 1975. Au fost produse doar 50.172 de vehicule pana la incetarea completa a productiei in 1981. La fel ca CJ-5, motoarele V6 si V8 au aprut in 1965 si 1972. Presedintele Ronald Reagan a detinut un CJ-6, pe care l-a folosit la ferma sa din California.

 

Cuvinte cheie:
AMC |
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0712 :: 17.78MB