In acelasi an a inceput productia la legendara Opel Olympia. A fost prima masina nemteasca cu productie in masa care avea intreaga caroserie din otel. Tot in aceasta perioada, Opel a inregistrat un succes international pe piata vazarilor. Acest lucru a fost posibil datorita faptului ca GM a conectat compania cu pietele din intreaga lume. Au fost stabilite noi baze in Japonia, China si in mai multe state din America de Sud.
In aceasta perioada, capacitatea de productie pentru biciclete a fost drastic redusa in favoarea cresterii crescande pentru masini de pasageri. In 1937, Opel a vandut acest segment de business catre NSU. In total, Opel produsese 2.6 milioane de biciclete pana in acel moment.
1950
Prima masina de dupa razboi Opel, un camion de 1.5 tone Blitz, a parasit fabrica la inceputul lui 1946. In 1947, a fost reluata productia de masini de pasageri cu o versiune revazuta a modelului Olympia de dinainte de razboi.
Pana in 1950, fabrica era reparata in totalitate si, trei ani mai tarziu, productia anuala s-a ridicat din nou la peste 100.000 de vehicule.La inceputul lui 1956, Opel vandut 207.010 vehicule si a atins o cota de piata de 17.6%. In acelasi an, au produs al 2.000.000-lea Opel. Modelul aniversar, un Kaptain vopsit in culori pastel, cu toate accesoriile placate cu aur, a avut parte de o atentie deosebita din partea publicului si a participat la numeroase expozitii.
1970
In 1962, la a 100 aniversare de la infiintarea companiei, Adam Opel AG a deschis o a doua fabrica in Bochum. Un nou model – Kadett – a fost produs aici sub sloganul: " O masina noua, de la o fabrica noua".
Pentru a oferi un model atractiv comunitatii din ce in ce mai numeroase a fanilor masinilor sport, pe la mijlocul anilor 1960, compania a realizat un coupe. Cu GT, Opel si-a confirmat reputatia de producator al automobilelor dinamice.
In 1972 a fost stabilit un nou recond: cu o cota de piata de 20.4%, compania a devenit producatorul numarul unu de automobile al Germaniei.
Odata cu noua criza de petrol si odata cu modificarea asteptarilor comsumatorilor, Opel a dezvoltat un model cu totul nou la sfarsitul anilor 1970, pentru a satisface asteptarile noii decade.
Oamenii cautau masini cu performante cat mai bune, insa care sa consume cat mai putin combustibil. Cu forma sa aerodinamica, Rekord E a concretizat aceasta noua filozofie si a fost primita cu entuziasm de publicul larg.
Pentru a mari productia vitoare din Europa, compania a mai deschis o uzina la Zaragoza in Spania. Modelul Corsa sub-compact produs aici a devenit repede cea mai bine vanduta masina de pe segmentul ei.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de Anonim 13 November 2010 12:06
e super tare iti da ce ma mare nota
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!