De fapt, succesul formulei Morgan este la fel ca Harley Davidson: a vinde o imagine clasica. Chiar si azi Morgan ramane fidela sitlului clasic si productiei clasice de masini, la fel ca acum 40 de ani. Sasiul este si acum ca o brida separata din otel, al carui corp consta intr-un cadru de lemn (facut de tamplari) si caroserie din otel/aluminium. De la momentul esecului modelului Plus 4 Plus din anii 60, Morgan nu a incercat sa isi mai modernizeze masinile.
Azi, compania este condusa de Peter Morgan si Charles Morgan, fiul si nepotul fondatolui Morgan. Mica fabrica din Malvern Link are 143 de angajati. Familia Morgan locuieste in apropierea fabricii.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!