No SSO cookie

Istoria Morgan

voteaza
(0/ 0)
Istoria Morgan
Utile · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Morgan a fost fondata in 1909, de catre H.F.S. Morgan si a ramas o afacere de familie pana astazi. Inainte ca modelul 4/4 sa fie lansat in 1936, Morgan avusese o afacere prospera, producand vehicule cu 3 roti. Modelul 4/4 insemna 4 roti si 4 cilindri. Plus 4 a sosit in 1950, apoi Rover V-8 Plus 8 in 1968. Pana atunci, Morgan isi aratase varsta din cauza lipsei de dezvoltare.

 
 
In orice caz, acest lucru nu a insemnat ca Morgan a trebuit sa se lupte pentru supravietuire. De fapt, in intreaga sa istorie, compania a fost profitabila, iar clientii companiei sunt inca interesati de modelele Morgan. Desi productia a crescut constant, listele de asteptare pot dura si pana la 7-8 ani. Impotriva trendului descendent al industriei auto britanice, Morgan este pur si simplu un miracol.

 

De fapt, succesul formulei Morgan este la fel ca Harley Davidson: a vinde o imagine clasica. Chiar si azi Morgan ramane fidela sitlului clasic si productiei clasice de masini, la fel ca acum 40 de ani. Sasiul este si acum ca o brida separata din otel, al carui corp consta intr-un cadru de lemn (facut de tamplari) si caroserie din otel/aluminium. De la momentul esecului modelului Plus 4 Plus din anii 60, Morgan nu a incercat sa isi mai modernizeze masinile.

Azi, compania este condusa de Peter Morgan si Charles Morgan, fiul si nepotul fondatolui Morgan. Mica fabrica din Malvern Link are 143 de angajati. Familia Morgan locuieste in apropierea fabricii.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.5553 :: 18.67MB