No SSO cookie

Istoria Morgan

voteaza
(0/ 0)
Istoria Morgan
Utile · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Morgan a fost fondata in 1909, de catre H.F.S. Morgan si a ramas o afacere de familie pana astazi. Inainte ca modelul 4/4 sa fie lansat in 1936, Morgan avusese o afacere prospera, producand vehicule cu 3 roti. Modelul 4/4 insemna 4 roti si 4 cilindri. Plus 4 a sosit in 1950, apoi Rover V-8 Plus 8 in 1968. Pana atunci, Morgan isi aratase varsta din cauza lipsei de dezvoltare.

 
 
In orice caz, acest lucru nu a insemnat ca Morgan a trebuit sa se lupte pentru supravietuire. De fapt, in intreaga sa istorie, compania a fost profitabila, iar clientii companiei sunt inca interesati de modelele Morgan. Desi productia a crescut constant, listele de asteptare pot dura si pana la 7-8 ani. Impotriva trendului descendent al industriei auto britanice, Morgan este pur si simplu un miracol.

 

De fapt, succesul formulei Morgan este la fel ca Harley Davidson: a vinde o imagine clasica. Chiar si azi Morgan ramane fidela sitlului clasic si productiei clasice de masini, la fel ca acum 40 de ani. Sasiul este si acum ca o brida separata din otel, al carui corp consta intr-un cadru de lemn (facut de tamplari) si caroserie din otel/aluminium. De la momentul esecului modelului Plus 4 Plus din anii 60, Morgan nu a incercat sa isi mai modernizeze masinile.

Azi, compania este condusa de Peter Morgan si Charles Morgan, fiul si nepotul fondatolui Morgan. Mica fabrica din Malvern Link are 143 de angajati. Familia Morgan locuieste in apropierea fabricii.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

  • Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Un motor turbo pe benzină cu 205 CP, cutie de viteze în 7 trepte și dublu ambreiaj, padele și Launch Control, interior expresiv și sportiv cu tapițerie Alcantara și scaune sport, sistem de direcție pentru roțile din spate pentru a reduce subvirarea, alături de un preț de pornire de 22.100 Euro inclusiv TVA, pot fi secretele succesului în această nișă tot mai competitivă a hot hatch-urilor.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3531 :: 17.86MB