A inceput cu un OFC de 4 cilindri Type 13, 1327cc. Unul dintre primele sale succese a fost Bebe, facut pentru Peugeot cu un design Bugatti. Inainte de razboi, a consturit de asemenea unitati 1638cc si 5027cc, primul cu 8, al doilea cu 16 valve. In 1913 a fost un model cu 2906cc, V8.
In 1922 a iesit din productie primul model cu 8 cilindri si 1990cc, Type 30. In 1924 Bugatti a prezentat arhetipul Bugatti, modelul cu 8 cilindri Type 35, 1990cc, ulterior dezvoltat intr-o versiune 35A (1990cc) si 35B (2261cc) sau 39A (1492cc) – toate cu compresor.
Pentru a face fata cererii, Bugatti a proiectat motoare pentru modelele sport de 1496cc si 4 cilindri. Type 40 cu 4 cilindri si Type 43 cu 8 cilindri au fost de asemenea masini sport foarte bune. Bugatti a realizat si excelentele Type 44 (3L) si Type 46 (5.3L), fabulosul Royales, ale carui motoare de 8 cilindri au fost mai tarziu folosite pentru vagoane. In 1931, primul dohc Bugatti a aparut pentru modelul Type 51 de curse cu 8 cilindri si 2261cc. Ultimul model sport produs in faimoasa fabrica de la Molsheim a fost Type 59, cu 2.8 L, 2.9L sau 3.3L. Type 55 a fost o masina sport fantastica, dohc cu 2.3L. Din 1934 si pana dupa razboi, Bugatti a realizat Type 57 cu 3257cc, disponibil cu cu comptesor ca 57S si 57SC. A fost ultima din linia de productie realizata de “le Patron”, care a murit in 1947. Unele modele Type 101 au fost construite dupa razboi, dar Hispano-Suiza a preluat fabrica de la Molsheim pentru a produce motoare de avion.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!