No SSO cookie

Istoria modelelor Bugatti

voteaza
(0/ 0)
Istoria modelelor Bugatti
Utile · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Dupa aproape zece ani in care a lucrat pentru firme precum De Dietrich, Mathis si Deutz, Ettore Bugatti si-a stabilit propriul sediu la Molsheim, in apropiere de Strasbourg.

 
 

A inceput cu un OFC de 4 cilindri Type 13, 1327cc. Unul dintre primele sale succese a fost Bebe, facut pentru Peugeot cu un design Bugatti. Inainte de razboi, a consturit de asemenea unitati 1638cc si 5027cc, primul cu 8, al doilea cu 16 valve. In 1913 a fost un model cu 2906cc, V8.

In 1922 a iesit din productie primul model cu 8 cilindri si 1990cc, Type 30. In 1924 Bugatti a prezentat arhetipul Bugatti, modelul cu 8 cilindri Type 35, 1990cc, ulterior dezvoltat intr-o versiune 35A (1990cc) si 35B (2261cc) sau 39A (1492cc) – toate cu compresor.

Pentru a face fata cererii, Bugatti a proiectat motoare pentru modelele sport de 1496cc si 4 cilindri. Type 40 cu 4 cilindri si Type 43 cu 8 cilindri au fost de asemenea masini sport foarte bune. Bugatti a realizat si excelentele Type 44 (3L) si Type 46 (5.3L), fabulosul Royales, ale carui motoare de 8 cilindri  au fost mai tarziu folosite pentru vagoane. In 1931, primul dohc Bugatti a aparut pentru modelul Type 51 de curse cu 8 cilindri si 2261cc. Ultimul model sport produs in faimoasa fabrica de la Molsheim a fost Type 59, cu 2.8 L, 2.9L sau 3.3L. Type 55 a fost o masina sport fantastica, dohc cu 2.3L. Din 1934 si pana dupa razboi, Bugatti a realizat Type 57 cu 3257cc, disponibil cu cu comptesor ca 57S si 57SC. A fost ultima din linia de productie realizata de “le Patron”, care a murit in 1947. Unele modele Type 101 au fost construite dupa razboi, dar Hispano-Suiza a preluat fabrica de la Molsheim pentru a produce motoare de avion. 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

  • Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Pentru a câștiga o bună parte din vânzările segmentului compact, cei de la Renault au dezvoltat un model complet nou și sofisticat, cu un exterior frumos și un interior high-tech, totul completat de numeroasele sisteme de siguranță

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
1.1769 :: 17.87MB