No SSO cookie

Istoria modelelor Bugatti

voteaza
(0/ 0)
Istoria modelelor Bugatti
Utile · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Dupa aproape zece ani in care a lucrat pentru firme precum De Dietrich, Mathis si Deutz, Ettore Bugatti si-a stabilit propriul sediu la Molsheim, in apropiere de Strasbourg.

 
 

A inceput cu un OFC de 4 cilindri Type 13, 1327cc. Unul dintre primele sale succese a fost Bebe, facut pentru Peugeot cu un design Bugatti. Inainte de razboi, a consturit de asemenea unitati 1638cc si 5027cc, primul cu 8, al doilea cu 16 valve. In 1913 a fost un model cu 2906cc, V8.

In 1922 a iesit din productie primul model cu 8 cilindri si 1990cc, Type 30. In 1924 Bugatti a prezentat arhetipul Bugatti, modelul cu 8 cilindri Type 35, 1990cc, ulterior dezvoltat intr-o versiune 35A (1990cc) si 35B (2261cc) sau 39A (1492cc) – toate cu compresor.

Pentru a face fata cererii, Bugatti a proiectat motoare pentru modelele sport de 1496cc si 4 cilindri. Type 40 cu 4 cilindri si Type 43 cu 8 cilindri au fost de asemenea masini sport foarte bune. Bugatti a realizat si excelentele Type 44 (3L) si Type 46 (5.3L), fabulosul Royales, ale carui motoare de 8 cilindri  au fost mai tarziu folosite pentru vagoane. In 1931, primul dohc Bugatti a aparut pentru modelul Type 51 de curse cu 8 cilindri si 2261cc. Ultimul model sport produs in faimoasa fabrica de la Molsheim a fost Type 59, cu 2.8 L, 2.9L sau 3.3L. Type 55 a fost o masina sport fantastica, dohc cu 2.3L. Din 1934 si pana dupa razboi, Bugatti a realizat Type 57 cu 3257cc, disponibil cu cu comptesor ca 57S si 57SC. A fost ultima din linia de productie realizata de “le Patron”, care a murit in 1947. Unele modele Type 101 au fost construite dupa razboi, dar Hispano-Suiza a preluat fabrica de la Molsheim pentru a produce motoare de avion. 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Mercedes-Benz C 200 Coupe

    Mercedes-Benz C 200 Coupe

    Atletic și sportiv, design-ul plin de viață și rafinat al modelului C Coupe face o impresie foarte bună pe șosea și întruchipează luxul modern

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1959 :: 18.68MB