Un model mai mic a fost Urraco P 250, cu 2463cc si 8 cilindri, lansat in 1970, ca si dohc Jarama 400 GT, alt model V-12. In timp ce Jarama era un model cu 2+2 locuri, Espada 400GT era un model de 4 locuri cu caroserie Bertone. Cercetarile ulterioare au dus la constructia Miura P 400 SV cu 385 bhp. In final, Urraco avea sa fie alimentat cu motoare de V-8 de 1994cc, 2463cc sau 2996cc, cu putere de pana la 260 bhp, in timp ce modelul Lamborghini Countach LP 400/400S, un coupe Bertone, cu 275 bhp avea o viteza maxima de 188 mph.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!