No SSO cookie

Istoria masinilor sport Lamborghini

voteaza
(0/ 0)
Istoria masinilor sport Lamborghini
Utile · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Fabricantul de tractoare Ferruccio Lamborghini a fost primul care a construit masini ca hobby, folosind componente Fiat. Cand a observat ca cererea este mare, in mod special pentru masini sport, a pus bazele fabricii din Bologna. Printre creatiile sale a fost 3929cc V-12 Miura din 1966m cu motor transversal frontal.

 
 

Un model mai mic a fost Urraco P 250, cu 2463cc si 8 cilindri, lansat in 1970, ca si dohc Jarama 400 GT, alt model V-12. In timp ce Jarama era un model cu 2+2 locuri, Espada 400GT era un model de 4 locuri cu caroserie Bertone. Cercetarile ulterioare au dus la constructia Miura P 400 SV cu 385 bhp. In final, Urraco avea sa fie alimentat cu motoare de V-8 de 1994cc, 2463cc sau 2996cc, cu putere de pana la 260 bhp, in timp ce modelul Lamborghini Countach LP 400/400S, un coupe Bertone, cu 275 bhp avea o viteza maxima de 188 mph.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Mazda CX-5 CD150 MT6 Takumi

    Mazda CX-5 CD150 MT6 Takumi

    Toate dotările și sistemele de care dispune sunt înglobate în crossover-ul de clasă medie fără compromisuri în ceea ce priveşte plăcerea de a conduce şi fiabilitatea specifice Mazda.

  • Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki S-Cross este o maşină foarte bună pentru oricine, nu doar pentru familişti sau pentru cei care preferă să ştie că pot evada oricând din cotidian pe un drum care nu a beneficiat vreodată de asfalt.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
1.9410 :: 17.86MB