No SSO cookie

Istoria masinilor sport Lamborghini

voteaza
(0/ 0)
Istoria masinilor sport Lamborghini
Utile · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Fabricantul de tractoare Ferruccio Lamborghini a fost primul care a construit masini ca hobby, folosind componente Fiat. Cand a observat ca cererea este mare, in mod special pentru masini sport, a pus bazele fabricii din Bologna. Printre creatiile sale a fost 3929cc V-12 Miura din 1966m cu motor transversal frontal.

 
 

Un model mai mic a fost Urraco P 250, cu 2463cc si 8 cilindri, lansat in 1970, ca si dohc Jarama 400 GT, alt model V-12. In timp ce Jarama era un model cu 2+2 locuri, Espada 400GT era un model de 4 locuri cu caroserie Bertone. Cercetarile ulterioare au dus la constructia Miura P 400 SV cu 385 bhp. In final, Urraco avea sa fie alimentat cu motoare de V-8 de 1994cc, 2463cc sau 2996cc, cu putere de pana la 260 bhp, in timp ce modelul Lamborghini Countach LP 400/400S, un coupe Bertone, cu 275 bhp avea o viteza maxima de 188 mph.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Mercedes-Benz C 200 Coupe

    Mercedes-Benz C 200 Coupe

    Atletic și sportiv, design-ul plin de viață și rafinat al modelului C Coupe face o impresie foarte bună pe șosea și întruchipează luxul modern

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1398 :: 18.68MB