No SSO cookie

Istoria masinilor sport Lamborghini

voteaza
(0/ 0)
Istoria masinilor sport Lamborghini
Utile · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Fabricantul de tractoare Ferruccio Lamborghini a fost primul care a construit masini ca hobby, folosind componente Fiat. Cand a observat ca cererea este mare, in mod special pentru masini sport, a pus bazele fabricii din Bologna. Printre creatiile sale a fost 3929cc V-12 Miura din 1966m cu motor transversal frontal.

 
 

Un model mai mic a fost Urraco P 250, cu 2463cc si 8 cilindri, lansat in 1970, ca si dohc Jarama 400 GT, alt model V-12. In timp ce Jarama era un model cu 2+2 locuri, Espada 400GT era un model de 4 locuri cu caroserie Bertone. Cercetarile ulterioare au dus la constructia Miura P 400 SV cu 385 bhp. In final, Urraco avea sa fie alimentat cu motoare de V-8 de 1994cc, 2463cc sau 2996cc, cu putere de pana la 260 bhp, in timp ce modelul Lamborghini Countach LP 400/400S, un coupe Bertone, cu 275 bhp avea o viteza maxima de 188 mph.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Toyota Yaris 1.33 Dual VVT-i Multidrive S

    Toyota Yaris 1.33 Dual VVT-i Multidrive S

    Dacă vă doriți ca viitoarea mașină să aibă costuri de întreținere foarte reduse și veți petrece alături de ea mai mult timp în oraș, Yaris este alegerea perfectă, completată de prezența unui design modern și tineresc

  • Mercedes-Benz C 200 Coupe

    Mercedes-Benz C 200 Coupe

    Atletic și sportiv, design-ul plin de viață și rafinat al modelului C Coupe face o impresie foarte bună pe șosea și întruchipează luxul modern

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2458 :: 15.98MB