Modelul Lexus LS a fost produs din 1988 si pana in 1994. Lexus LS, vandut ca LS 400 si LS 430 in Japonia ca Toyota Celsior este o masina japoneza de lux cu tractiune fata si motor V8 vanduta de divizia Lexus a Toyota. Lungimea de aproape 5 m ii perimite modelului o clasificare diversa in Europa. Potrivit majoritatii reviewurilor, Lexus LS 400 are una dintre cele mai silentionase si mai moderne cabine, iar confortul nu este nici el mai prejos, desi nu se ridica la inaltimea competitorilor germani ca BMW, cu BMW Serie 7 sau Audi A8. Este dovedit ca este cel mai fiabil vehicul de lux de marime mare.
Cea mai puternica trasatura a modelului LS este probabil designul sau exterior. Acesta il diferenntiaza de restul modelelor de lux de pe piata prin aparitia sa mai degraba obisnuita. Majoritatea masinilor de lux incearca sa faca tot posibilul sa arate diferit de celelalte maisini de pe piata, insa Luxus apare ca o masina obisnuita, ceva mai mare decat majoritatea sedanurilor japoneze.
Lexus GS a fost produs din 1991 si pana in 1997. Aristo a fost lansat in octombrie 1991, cu doua versiuni: cea de 3.0V cu 276 hp (205 kW) motor twin-turbo 2JZ-GTE si cea de 3.0Q cu motor de 226 hp (169 kW) 2JZ-GE. De stil a fost responsabila celebra casa de design Ital Design. Un al treilea model a fost adaugat liniei Aristo in 1992. Numit 4.0Zi-Four, a venit pe piata cu un motor care se gasea si pe Toyota Celsior/Lexus LS si Toyota Crown Majesta. Tractiunea pe toate rotile era deja standard, iar productia Lexus GS 300 (JZS147) a inceput in februarie 1993, la Tahara, fabrica de asamblare din Japonia. Singurul motor disponibil pentru piata de export era 2JZ-GE.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!