In orice caz multi, inlcusiv Ermey, sustin ca originea este o referinta la un personaj din Thimble Theater (Popeye), un comic numit Eugene Jeep-ul. Personajul putea merge pe pereti si tavane, putea urca in copaci, zbura si merge aproape oriunde vroia si soldatii din acea vreme au fost atat de impresionati de noul vehicul si de versatilitatea sa, incat l-au numit dupa personaj.
Primul protop a fost construit pentru Departamentul Armatei de American Bantam, urmate de doua alte prototipuri produse de Ford si Willys-Overland. Cateva modele din fiecare au fost testate pe teren si a fost aleasa varianta Willys, datorita durabilitatii mai mari si puterii motorului.
Modelul MB Jeep militar a fost primul construit de Willys-Overland Motor Company in cantitati mai mari, in Toldedo, Ohio. Datorita faptului ca nu puteau produce atatea vehicule cate se cereau, Guvernul SUA a permis producerea de jepp-uri si de care compania Ford Motor si le-a numit GPW. Productia combinata a Ford si Willys in perioada celui de-al Doilea Razboi Mondial a fost de peste 600.000.
Jepp-ul a fost pe larg copiat si in ale state, una dintre variante fiind cea din Franta, de Hotchkiss, iar alta cea din Olanda, de Nekaf. Au existat mai multe versiuni diferite, cum ar fi Jeep-ul de cale ferata si un jeep amfibie.
Ca un ajutor de razboi, au fost trimise jeep-uri si Armata Rosie in cel de-al Doilea Razboi Mondial.
In SUA, Jeep-ul a fost inlocuit de High Mobility Multipurpose Wheeled Vehicle – vehiculul multifunctional cu mobilitate mare ("Hum-Vee").
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!