1968: Se incheie un acord cu Ford.
1974: Pony, primul model de masina fabricat si proiectat de Korea, este prezentat la Targul International de Motoare, editia 55.
1976: Este exportat primul Pony.
1982: Este lansat Pony II.
1984: Productia cumulata de Pony ajunge la 500.000. Incepe exportul in Canada. Este lansat modelul Stellar.
1985: Este infiintata Hyundai Motor America si este lansat modelul Excel. O noua fabrica de 300.000 de unitati este deschisa in Ulsan.
1986: Productia cumulata a tuturor modelor ajunge la 1 milion. Excel este importat in SUA. Este lansat modelul Grandeur lux.
1987: Sunt lansate modelele Grace Minibus, camionul Porter de 1 tona si Mighty de 2.5 tone.
1988: Este lansat sedanul de clasa medie Sonata.
1989: Productia cumulata a tuturor modelelor ajunge la 3 milioane. Exporturile de Excel depasesc 1 milion. Este infiintata fabrica de motoare V-6.
1990: Coupe-ul sport Scoupe este lansat. Exportul cumulat catre SUA depaseste 1.000.000
1991: Productia cumultata a tuturor modelelor depaseste 4 milioane. Alpha, primul motor proprietate Hyundai, este lansat pe piata.
1992: Scoupe Turbo castiga Raliul Pikes Peak Hill Climb.
1993: Elantra este aleasa cea mai bun masina a anului in Australia.
1994: Exportul cumulat ajunge la 3 milioane. Ultra modernul Accent subcompact este lansat.
1996: Este introdus modelul Tiburon coupe sport si Sonata III. Este lansat si modelul de lux Dynasty. Faza 2 a Centrului Namyang R&D este incheiata. Hyundai introduce primul card de credit din Koreea. Exporturile cumulate depasesc 4 milioane.
1997: Hyundai incepe a patra decada a istoriei sale de producator auto. Cu 30 de ani de crestere continua, motto-ul companie a ramas la fel: "Urmarirea fericirii prin intermediul masinilor".
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!