No SSO cookie

Istoria Hyundai - patru decenii

voteaza
(0/ 0)
Istoria Hyundai - patru decenii
Utile · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

In 1946 este infiintat Hyundai Auto Service Center, iar in 1967 este infiintata Hyundai Motor Company.

 
 

1968: Se incheie un acord cu Ford.

1974: Pony, primul model de masina fabricat si proiectat de Korea, este prezentat la Targul International de Motoare, editia 55.

1976: Este exportat primul Pony.

1982: Este lansat Pony II.

1984: Productia cumulata de Pony ajunge la 500.000. Incepe exportul in Canada. Este lansat modelul Stellar.

1985: Este infiintata Hyundai Motor America si este lansat modelul Excel. O noua fabrica de 300.000 de unitati este deschisa in Ulsan.

1986: Productia cumulata a tuturor modelor ajunge la 1 milion. Excel este importat in SUA. Este lansat modelul Grandeur lux.

1987: Sunt lansate modelele Grace Minibus, camionul Porter de 1 tona si Mighty de 2.5 tone.

1988: Este lansat sedanul de clasa medie Sonata.

1989: Productia cumulata a tuturor modelelor ajunge la 3 milioane. Exporturile de Excel depasesc 1 milion. Este infiintata fabrica de motoare V-6.

1990: Coupe-ul sport Scoupe este lansat. Exportul cumulat catre SUA depaseste 1.000.000

1991: Productia cumultata a tuturor modelelor depaseste 4 milioane. Alpha, primul motor proprietate Hyundai, este lansat pe piata.

1992: Scoupe Turbo castiga Raliul Pikes Peak Hill Climb.

1993: Elantra este aleasa cea mai bun masina a anului in Australia.

1994: Exportul cumulat ajunge la 3 milioane. Ultra modernul Accent subcompact este lansat.

1996: Este introdus modelul Tiburon coupe sport si Sonata III. Este lansat si modelul de lux Dynasty. Faza 2 a Centrului Namyang R&D este incheiata. Hyundai introduce primul card de credit din Koreea. Exporturile cumulate depasesc 4 milioane.

1997: Hyundai incepe a patra decada a istoriei sale de producator auto. Cu 30 de ani de crestere continua, motto-ul companie a ramas la fel: "Urmarirea fericirii prin intermediul masinilor".

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2438 :: 22.19MB