1998 – isi face debutul a sasea generatie Accord, cu un design complet nou. Accord coupe si Sedan erau construite pe platforme diferite, dar coupe-ul oferea o aparitie mai agresaiva decat pana atunci. De asemenea, acesta avea un motor V-6 mai puternic, la fel si sedanul. Ambele vehicule au fost vandute cu niveluri de echipare LX si EX.
Modelul Accord EX cu 4 cilindri era echipat cu transmisie automata si a fost recunoscut ca primul model cu motor pe benzina care a intrunit standardele de Emisie Redusa din California.
Passport era de asemenea nou pentru 1998. Atat modele LX cat si EX au primit o lista de noi echipari standard, la interior, dar si la exterior.
1999 – Modelul 1999 Odyssey cu motor V-6 s-a ridicat la standardele de performanta, siguranta si confort ale unui mini monolvolum. Disponibil ca LX si EX, Odyssey a fost primul model care a oferit usi glisante dual power (EX).
2000
Roadsterul S2000 este o masina sport ultra performanta, cu 2 locuri, proiectata pentru a implini visele oricarui sofer. Motorul a fost catalogat drept California LEV (Low Emission Vehicle), dovedind faptul ca pasinile sport pot fi si puternice, dar pot si sa respecte mediul.
Honda Insight a fost primul model hybrid din SUA, numit Integrated Motor Assist (IMA™). Modelul este usor si placut de condus si intruneste standardele California ULEV oferind in acelasi timp o economie de gaz si economie ca oricare alta masina din US.
In 2000, modelul Accord EX sedan cu 4 cilindri cu piele, disponibil numai in California, a fost primul modelul alimentat cu benzina cu Emisii Scazute Super Ultra lansat pe piata.
2001 – modelul complet nou 2001 Civics este bine echipat si mai mare comparativ cu generatiile anterioare. Stilistii Honda au lucrat mult pentru a creste diferentele dintre Coupe si Sedan si munca lor s-a concretizat in forma sport stilizata European pentru primul si in modelul modern, pentru familie, pentru cel de-al doilea.
Noul Civic este preocupat de mediu si fiecare model este certificat ULEV sub indicatiile stricte ale Californiei. In plus, Civic Hatchback si Si Coupe au fost scoase din productie.
Din 2001, Accord a suferit mici schimbari pentru a-si imbuntatati performantele printre masinile de pasageri din clasa medie. Aceste schimbari inlcud un exterior mult mai sporttiv si mai afinat. Inauntru, modificarile au adus modelului reputatia recunoscuta pentru calitate, funcitonalitate, comfort si siguranta.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!