No SSO cookie

Istoria Ford – GT 1968

voteaza
(0/ 0)
Istoria Ford – GT 1968
Utile · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Modelul GT 1968 a debutat cu o serie de trasaturi noi: un nou design exterior, un radiator nou si faruri noi.

 
 

GT a inlocuit, de asemenea, liniile transversale groase de pe partea inferioara ale XR, cu noi dungi mai subtiri, de-a lungul masinii, pana la capatul acesteia. Farurile din spate erau tot rotunde, dar in locul micului indicator al XR, modeul XT avea un indicator mai lung, de-a lungul farurilor. In alta ordine de idei, toate panorurile externe si barele de protectie erau la fel ca la XR.

La interior, XT a primit un vitezometru in locul ecartamentelor lui XR. XT a venit, de asemenea, si cu 2 variante mai mari de motor cu 6 cilindri: 3.1 litri si 3.6 litri. Motorul de 4.7 litri a fost inlocuit de un motor V8 de 4.9 litri.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0900 :: 17.78MB