GT a inlocuit, de asemenea, liniile transversale groase de pe partea inferioara ale XR, cu noi dungi mai subtiri, de-a lungul masinii, pana la capatul acesteia. Farurile din spate erau tot rotunde, dar in locul micului indicator al XR, modeul XT avea un indicator mai lung, de-a lungul farurilor. In alta ordine de idei, toate panorurile externe si barele de protectie erau la fel ca la XR.
La interior, XT a primit un vitezometru in locul ecartamentelor lui XR. XT a venit, de asemenea, si cu 2 variante mai mari de motor cu 6 cilindri: 3.1 litri si 3.6 litri. Motorul de 4.7 litri a fost inlocuit de un motor V8 de 4.9 litri.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!