No SSO cookie

Istoria Ford – GT 1968

voteaza
(0/ 0)
Istoria Ford – GT 1968
Utile · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Modelul GT 1968 a debutat cu o serie de trasaturi noi: un nou design exterior, un radiator nou si faruri noi.

 
 

GT a inlocuit, de asemenea, liniile transversale groase de pe partea inferioara ale XR, cu noi dungi mai subtiri, de-a lungul masinii, pana la capatul acesteia. Farurile din spate erau tot rotunde, dar in locul micului indicator al XR, modeul XT avea un indicator mai lung, de-a lungul farurilor. In alta ordine de idei, toate panorurile externe si barele de protectie erau la fel ca la XR.

La interior, XT a primit un vitezometru in locul ecartamentelor lui XR. XT a venit, de asemenea, si cu 2 variante mai mari de motor cu 6 cilindri: 3.1 litri si 3.6 litri. Motorul de 4.7 litri a fost inlocuit de un motor V8 de 4.9 litri.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

  • Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Un motor turbo pe benzină cu 205 CP, cutie de viteze în 7 trepte și dublu ambreiaj, padele și Launch Control, interior expresiv și sportiv cu tapițerie Alcantara și scaune sport, sistem de direcție pentru roțile din spate pentru a reduce subvirarea, alături de un preț de pornire de 22.100 Euro inclusiv TVA, pot fi secretele succesului în această nișă tot mai competitivă a hot hatch-urilor.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.6859 :: 17.86MB