No SSO cookie

Istoria Ford – GT 1968

voteaza
(0/ 0)
Istoria Ford – GT 1968
Utile · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Modelul GT 1968 a debutat cu o serie de trasaturi noi: un nou design exterior, un radiator nou si faruri noi.

 
 

GT a inlocuit, de asemenea, liniile transversale groase de pe partea inferioara ale XR, cu noi dungi mai subtiri, de-a lungul masinii, pana la capatul acesteia. Farurile din spate erau tot rotunde, dar in locul micului indicator al XR, modeul XT avea un indicator mai lung, de-a lungul farurilor. In alta ordine de idei, toate panorurile externe si barele de protectie erau la fel ca la XR.

La interior, XT a primit un vitezometru in locul ecartamentelor lui XR. XT a venit, de asemenea, si cu 2 variante mai mari de motor cu 6 cilindri: 3.1 litri si 3.6 litri. Motorul de 4.7 litri a fost inlocuit de un motor V8 de 4.9 litri.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1394 :: 22.19MB