No SSO cookie

Istoria Ford – GT 1968

voteaza
(0/ 0)
Istoria Ford – GT 1968
Utile · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Modelul GT 1968 a debutat cu o serie de trasaturi noi: un nou design exterior, un radiator nou si faruri noi.

 
 

GT a inlocuit, de asemenea, liniile transversale groase de pe partea inferioara ale XR, cu noi dungi mai subtiri, de-a lungul masinii, pana la capatul acesteia. Farurile din spate erau tot rotunde, dar in locul micului indicator al XR, modeul XT avea un indicator mai lung, de-a lungul farurilor. In alta ordine de idei, toate panorurile externe si barele de protectie erau la fel ca la XR.

La interior, XT a primit un vitezometru in locul ecartamentelor lui XR. XT a venit, de asemenea, si cu 2 variante mai mari de motor cu 6 cilindri: 3.1 litri si 3.6 litri. Motorul de 4.7 litri a fost inlocuit de un motor V8 de 4.9 litri.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

  • Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Pentru a câștiga o bună parte din vânzările segmentului compact, cei de la Renault au dezvoltat un model complet nou și sofisticat, cu un exterior frumos și un interior high-tech, totul completat de numeroasele sisteme de siguranță

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3002 :: 17.86MB