Sistemul de legatura a fost modificat la 22.9/40.6 cm, in loc de 2.5/5.1 cm, cum era la modele din SUA. Suspensia a fost si ea imbunatatita datorita coborarii nivelului de control al mainilor, foarte ridicat si proeminent la modelele din americane si la primele Mustanguri, care au fost baza acestui model. A fost oferit pentru prima data un design de maisina acoperita metalic, nedecapotabila, atat pentru nivelurile de echipare Falcon Delux, cat si pentru Falcon Futura.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!