No SSO cookie

Istoria Chrysler 1920-1950

voteaza
(0/ 0)
Istoria Chrysler 1920-1950
Utile · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Prima masina care a purtat numele de Chrysler a fost lansata pe 5 ianuarie 1924. Chrysler Six a venit cu inovatii care nu mai fusesera oferite pana atunci la o masina de nivel mediu, ca pret, inlcusiv primul motor cu compresie mare si pistoane de aluminiu, capac detasabil al cilindrului, ventilator pentru carburator, filtru detasabil de ulei si frane Lockheed pe toate cele patru roti.

 
 

1925: Continuand politica sa de inovare in domeniul ingineriei auto, in 1925 vehiculele Chrysler sunt echipate cu un nou sistem de vibratie actionat prin frecare de un butuc al axului rotii, pentru o mai buna performanta a motorului.

1926: Chrysler intra pe piata de lux a masinilor un nou model premium, numit Chrysler Imperial E-80. Modelul 80 reprezinta un succes, dar si un punct istoric pentru Chrysler – o viteza garantata de 80mph, o viteza astronomica pentru vehiculele din acea perioada.

1931: Chrysler introduce "suspensia flotanta", odata cu modelul Plymouth. Utilizand suporturile flexibile de cauciuc, acest motor cu doua puncte de sustinere impiedica vibratiile care apareau la motorul greu de 4 cilindri sa ajunga la caroserie. Acesta combina finetea unui motor V8, cu economia unuia de 4 cilindri.

Modelele Chrysler din 1931 introduc si un sistem de transmisie prin scanteie, care permite soferului sa schimbe vitezele fara a folosi ambreiajul. Acest sistem este un precursor al transmisiei automate.

1933: Chrysler este compania care mai introduce prima o noutate pe piata de profil: un sistem de transmisie silentions cu mecanism helicoidal. De asemenea, modelele Chrysler din 1933 mai sunt echipate cu inca o caracteristica noua – un comutator pentru pornire sub forma de pedala.

1934: Primul model cu adevarat modern: primul vehicul cu forma aerodinamica: DeSoto Airflow. Masina incorpora multe caracteristici futuriste pentru vremea respectiva: o structura exterioara usoara, care conferea maximum de putere si siguranta; un portbagaj intern si spatiu pentru scaune de 130 cm. Motorul modeului Airflow s-a mutat deasupra axului forntal, ceea ce a dus la cresterea spatiului interior. Dar poate cea mai mare realizare au fost parbrizele curbate, dintr-o singura bucata.

In cativa ani, multe dintre caracteristicile Airflow au fost preluate ca standard pe automobilele din intreaga lume.

1939: O alta inovatie acestui an este transmisia semiautomata.

1940: Owen Skelton proiecteaza o noua caracteritica importanta de siguranta – cadrul de siguranta pentru roti. O proeminenta din interiorul rotii impiedica cauciucul sa se desprinda de cadru.

1941: Chrysler introduce Chrysler Town si Country. Aceste SW-uri au usi duble spate, pentru a usura incarcarea.

1942: DeSoto intoduce Airfoil – farurile ascunse inspirate de modelele experimentale Newport si Thunderbolt.

1946: Comutatorul pentru pornire sub forma de pedala este inlocuit cu un buton.

1949: Prima masina noua post-belica; caracteristici noi – amortizoare Oriflow, sisteme de aprindere cu cheie si discuri de frana pe toate rotile pentru modelele Chrysler Imperial si Plymouth, care prezinta si primele SW-uri cu caroserie integrala din otel.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0982 :: 17.78MB