Primul Bentley a fost realizat in 1919, dar nu a fost valabil pana in 1921. Motorul de 3 litri si 4 cilindri a fost construit in cateva versiuni. Modelul de 3L a avut foarte mare succes in cursa de la Le Mans, in 1924 si 1927. In 1926, modelul Speed 6 a fost produs si a castigat cursa de la Le Mans atat in 1927, cat si in 1930.
In 1930, faimosul model de 4.5 a fost lansat pe piata si avea la baza un motor de 3 L. Au fost construite cinci masini cu compresor pentru a implini cerintele de la Le Mans pentru masinile competitoare, care erau dispobibile pentru vanzare.
In 1931 compania a intampinat dificultati financiare si a fost preluata de Rolls-Royce. In 1933 a fost anuntat modelul de 3.5 litri, fiind o versiune a Rolls-Royce 20/25. In 1936, motorul Rolls-Royce 25/30 a fost montat si cunoscut ca 4.25 litri.
Au fost consturite putine masini cunsocute ca Mark V ianinte de cel de-al Doilea Razboi Mondial. Dupa razboi, Mark VI a fost introdus in 1951 si a fost echipat cu un motor de 4.5 litri si cateva versiuni au fost denumite R-Type. In 1955 modelul S-Type a fost echipat un motor de 6 cilindri si un V-8 din 1959 pana in 1965. Acest motor a fost folosit in Seriile T, care au fost primele vehicule Bentley cu caroserie integrala si sasiu.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!