Dupa o perioada lunga, a fost prezentat un nou GTV la Salonul de la Paris. Versiunea initiala a acestuia a fost numai Spider si inlocuia vechiul model Spider.
In 1977, modelul 155 a fost inlocuit cu 156, un design minunat relizat in propriul centru de design al Alfa Romeo, de Walter de Silva, care avea cateva caracteristici retro. A devenit masina anului in 1988. La finalul lui 1999, un SW Alfa 156 era gata de productie, iar fabricarea SW 33 a fost oprita.
In 1988 Alfa revine cu masinile de clasa mare, odata cu 166, proiectat tot de Walter de Silva in Alfa Centro Stile. Masina este succesoarea modelului 164, a carei productie fusese oprita in 1997. 166 este frumoasa, cu o linie supla si sportiva, care aduce putin a limuzina, si cu un motor puternic de 4 cilindri, V6.
2000
In anul 2000 Alfa Romeo a uimit toata lunea cu lansarea SW 156, o masina foarte frumoasa si foarte practica. Venind mai tarziu cu 3 ani decat originlul 156, aceasta masina putea foarte bine sa se plieze pe segmentul de leasing al proprietarilor vechiului 156, care acum puteau prelua un leasing pentru noua varinata.
In noiembrie 2000 a fost lansat modeleul 147, un succesor al 145/146. Odata cu lansarea acestuia, Alfa s-a implicat si pe segmenul superior clasei de mijloc, modelul avand o varianta de baza care costa 42.000 de guldeni in Olanda.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!