No SSO cookie

Istoria Alfa Romeo 1990 - 2000

voteaza
(0/ 0)
Istoria Alfa Romeo 1990 - 2000
Utile · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

In 1992, Alfa Romeo 155 a fost inlocuit cu 75. Modelul 155 avea tractiune fata si in acest moment numai Spider, proiectat de Pininfarina in 1966, avea tractiune spate, pana va fi inlocuit de un nou Spider in 1993.

 
 

Dupa o perioada lunga, a fost prezentat un nou GTV la Salonul de la Paris. Versiunea initiala a acestuia a fost numai Spider si inlocuia vechiul model Spider.

In 1977, modelul 155 a fost inlocuit cu 156, un design minunat relizat in propriul centru de design al Alfa Romeo, de Walter de Silva, care avea cateva caracteristici retro. A devenit masina anului in 1988. La finalul lui 1999, un SW Alfa 156 era gata de productie, iar fabricarea SW 33 a fost oprita.

In 1988 Alfa revine cu masinile de clasa mare, odata cu 166, proiectat tot de Walter de Silva in Alfa Centro Stile. Masina este succesoarea modelului 164, a carei productie fusese oprita in 1997. 166 este frumoasa, cu o linie supla si sportiva, care aduce putin a limuzina, si cu un motor puternic de 4 cilindri, V6.

2000

In anul 2000 Alfa Romeo a uimit toata lunea cu lansarea SW 156, o masina foarte frumoasa si foarte practica. Venind mai tarziu cu 3 ani decat originlul 156, aceasta masina putea foarte bine sa se plieze pe segmentul de leasing al proprietarilor vechiului 156, care acum puteau prelua un leasing pentru noua varinata.

In noiembrie 2000 a fost lansat modeleul 147, un succesor al 145/146. Odata cu lansarea acestuia, Alfa s-a implicat si pe segmenul superior clasei de mijloc, modelul avand o varianta de baza care costa 42.000 de guldeni in Olanda.  

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1348 :: 17.86MB