Schimbatorul de viteza fara trepte comandat electronic transmite forta catre rotile anterioare, asta fiind amintit sub numele de E-CVT de catre Lexus.
Compactul Lexus poate sa se mandreasca cu un design sportiv, asemanator conceptului LF-Ch, extinderile lui sunt scurte, lungimea totala este 4320 milimetri, mai scurt cu 14 centimetri decat Prius. CT 200h are latimea de 1765 milimetri si inaltimea de 1430 milimetri, care date de asemenea sunt sub dimensiunile lui Prius. Pe fata a fost dotata cu suspensie McPherson, iar in spate suspensie dubla tip clavicula.
Modul de condus cel mai potrivit se poate alege dintre modurile Eco, Normal si Sport - Lexus promitind o excelenta senzatie la condus. Date despre accelerare, consum si viteza finala nu sunt inca disponibile.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!