Firma de tuning a casei Honda, Mugen, ajuta in dezvoltari si vor sa ridice la 150 CP performanta blocului cu patru cilindri de 1,5 litri. Pentru ca CR-Z-ul din start a fost proiectat ca hibrid, inginerii cred ca e costisitor sa schimbe motorul cu cel de 2 litri al Civic-ului, deci ramane doar cresterea puterii. Si motorul electric va fi modificat de la 20 CP la 50 CP, si astfel va ajunge la performanta totala de 200 CP.
Nu numai sub capota motorului vor fi schimbari, ci si in ceea ce priveste suspensiile, franele si va fi si un pachet pentru caroseria sportiva. Cu numele de Sport Plus va aparea si un nou mod de condus, care promite reactie de sprint si frana mai sportive. CR-Z Type R va fi prezentat anul viitor.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!