In Detroit s-a prezentat Ford Focus cu 4 si 5 usi, iar la Geneva varianta combi, caci aceasta caroserie este destinata in mod expres cumparatorilor europeni. Langa cele doua feluri de C-Max si Focusuri vazute la Detroit combi-ul este al 5-lea model construit pe noua platforma C al Ford-ului.
In design nu s-a schimbat nimic la Focus combi, se vad notele de stil si farurile din spate deja cunoscute, si aduce aminte un pic de Mondeo. Ford nu a plictisit pe nimeni cu date tehnice detaliate, deci inca nu se stie cat de mare era portbagajul, dar oferta de motoare a fost expusa pe larg.
Familia completa de Focus va fi de gasit cu motor pe benzina de 1,6 litri de 105 si 125 CP, cu Eco Boost turbo de 1,6 de 150 si 180 CP, si cu diesel de 2 litri de 95 si 115 CP, de 115 CP (depinde de piata), si 140 si 163 CP.
Ford a confirmat ca deja dezvolta noul RS, care va fi dotat tot un motor turbo EcoBoost. Specialistii nu au spus cat de puternic poate sa fie blocul motor, in orice caz , cel de 2 litri dezvolta mai mult de 200 de cai putere, asa ca de dragul ST poate sa fie realizata o varianta de aproximativ 250 de cai putere, iar RS poate sa fie si mai puternic.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!