No SSO cookie

Ferrari 166

voteaza
(0/ 0)
Ferrari 166
Utile · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Ferrari 166 Inter a fost realmente prima masina GT a companiei. Era o varianta imbuntatita a modelelor de curse 125S si 166S, si a fost masina sport pentru strada cu caroserie. Numele Inter comemora victoriile modelului 166 S prin Scuderia Inter. 37 166 Inter au fost construite din 1948, pana in 1950. Atat 166 S, cat si 166 F2 au fost numite "166 Inter" in perioada in care erau active in cursele de masini. Modelul 166 Inter impartasea designul Aurelio Lampredi, cu forma tubulara si sistemul de suspensie pe doua axe, dar si ampatamentul de 2420 al 125 S si 166 S. A fost inlocuit de 195 Inter, cu 2.3 litri si 212 Inter, cu 2.6 litri, in 1950 si 1951.

 
 

Prima masina Ferrari GT a debutat la Salonul de la Paris din 6 octomrbie 1949. Era un coupe elengant, proiectat de Carrozzeria Touring din Milano, care mai crease in trecut un numar similar de modele Ferrari si Alfa Romeo.

Vanzarile au inceput curand, iar modelele 166 Inter au fost cumparate mai mult pentru strada, decat pentru curse.

Multi foloseau Touringul, dar Ghia era mult mai indraznet. Alte modele au fost construite de Stabilimenti Farina, care a realizat un coupe Cisitalia 202. S-a alaturat si Vignale, prevesting modelele lor pentru urmatoarea decada si doua cabriolete create de Pinin Farina si Bertone, care prefigurau implicarea ulterioara a acelor companii la Ferrari.

Motorul V12 de la 166 S a ramas si la modelul Gioacchino Colombo de 1.5 litri, la fel si sasiul, desi ampatamentul a crescut de la 2420 mm, la 2500 mm. Viteza era de 110, pana la 140 cp si avea 6.000 rpm cu unul sau trei carburatoare.

 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0857 :: 22.11MB