No SSO cookie

Detalii tehnice despre BMW 323

voteaza
(0/ 0)
Detalii tehnice despre BMW 323
Utile · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Pentru o scurta perioada – 3 ani mai precis- cei de la BMW au oferit o versiune imbunatatita a Serie 3, cu numele oficial de 323, alimentata de un motor de 2,5 litri cu 6 cilindri in linie, multi experti in automobilism intrebandu-se pe drept cuvant care este motivul pentru care cei de la BMW nu si-au denumit oficial masina "325” Modelul a fost disponibil din 1998, pana in anul 2000.

 
 

Istorie

Lansat prima oara in 1997, Serie 3 a inlocuit vechiul model 2002, fiind considerat un punct de referinta pentru toate celelalte sedan-uri sport de mici dimensiuni cu care concura, iar numele de “323” a fost purtat de catre doua generatii de Serie 3. Lansat in 1998, 323 a fost dezvoltat pe platforma E36, iar cand a fost scoasa pe piata noua generatie “Serie 3” in 1999, folosindu-se platforma  E46, numele de 323 a ramas tot acolo.

Modele pe care a fost folosit

Cand a fost lansat pe piata, modelul 323 era disponibil in varianta coupe si decapotabila, iar odata cu aparitia noii generatii din 1999, motorul a fost initial montat doar pe modelele sedan cu 4 usi, iar mai tarziu, in acelasi an, a fost amplasat atat pe un coupe cat si pe o decapotabila. In final, in ultimul an de existenta, l-am putut regasi inclusiv pe camioane si dubite.

Caracteristici

In 1998, BMW 323i  avea o lista de  dotari strandard care includeau oglinzi incalzite,  roti de 15 toli, controlul tractiunii, ABS la toate cele 4 roti, scaune imbracate in vinil, airbaguri sau geamuri electrice si inchidere centralizata. Pana in anul 2000, acestora li s-au mai adaugat actionarea usilor fara chei, geamuri fumurii, roti din aliaj, airbaguri suplimentare si controlul automat al climei.

Motoare

Cand a fost lansat, motorul de 2,5 litri cu 6 cilindri in linie dezvolta 168 CP si 245 newton/metro cuplu motor, pentru ca in 1999 sa exista si varianta de 170 CP, iar in ultimul an, 323 era disponibil doar ca 2,5 litri, 6 cilindri, 170 CP la 5500 rpm si un cuplu de 245 newton/metru la 3,500 rpm.

Parerea expertului

In timpul recenziei modelului din 1999 -BMW 323i Sport- John diPiertro, editorul revistei “Edmunds Automotive” a afirmat ca “la interior, 323i iti confera idea de calitate scoasa in evidenta de manevrabilitatea precisa si materialele de inalta tinuta folosite.”Continuand apoi… “directia reactioneaza de parca ar fi conectata creierului tau, in ciuda faptului ca 323i este extrem de stabil pe autostrada fara a iti crea catusi de putin impresia de instabilitate”. 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

  • Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Un motor turbo pe benzină cu 205 CP, cutie de viteze în 7 trepte și dublu ambreiaj, padele și Launch Control, interior expresiv și sportiv cu tapițerie Alcantara și scaune sport, sistem de direcție pentru roțile din spate pentru a reduce subvirarea, alături de un preț de pornire de 22.100 Euro inclusiv TVA, pot fi secretele succesului în această nișă tot mai competitivă a hot hatch-urilor.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.6267 :: 22.19MB