Nu numai in exterior s-a modificat, ci si suspensiile i-au fost schimbate, dar despre capabilitati pe teren accidentat nici asa nu se poate vorbi in legatura cu Air Cross.
Barele de protectie din fata si spate au fost schimbate total, aspectul a fost imbunatatit cu o grila de radiator noua si mai multe insertii metalizate. Au fixat roata de rezerva pe portbagaj, masina a fost dotata cu jante de metale usoare mai mari, tehnic insa nu au schimbat nimic la ea.
Deci AirCross-ul se va putea achizitiona cu motoare neschimbate si tractiune a primelor roti ca si la modelele clasice.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!