No SSO cookie

Cum sa pui cat mai corect un plasture unei anvelope sparte

voteaza
(0/ 0)
Cum sa pui cat mai corect un plasture unei anvelope sparte
Utile · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Un plasture pentru anvelopa este singura modalitate legala de a repara o pana de cauciuc in majoritatea statelor si ar trebui sa fie facuta numai de catre un angajat de la un magazin profesionist. Se spune adesea ca un plasture fierbinte pentru anvelope este cea mai eficienta si mai sigura modalitate de a repara o pana de cauciuc, deoarece este amplasat pe partea interioara a anvelopei. Un kit pentru repararea anvelopelor este, de asemenea, o alternativa sigura pentru a repara o pana de cauciuc si care se poate face la domiciliu. Anvelopele vor trebui totusi sa fie inspectate de catre un profesionist, deoarece acest lucru este esential pentru siguranta rutiera. Lipirea unui plasture anvelopei necesita experienta si calificare, fara a mentiona instrumentele de vulcanizare si o masina de montat pneuri, din moment ce anvelopa va trebui sa fie luata de pe roata.

 
 

Materiale necesare:

• masina de montare a pneurilor
• plasture pentru cauciuc
• lichid de la vulcanizare
• masina de lustruit cauciucuri
• un cleste lung
• instrumente pentru inserarea plasturelui in anvelopa

Pasul 1: Indeparteaza roata
Ridica masina cu ajutorul unui cric si scoate roata de pe butuc. Umfla anvelopa pentru a putea localiza cu usurinta gaura. Vei putea observa imediat gaura deoarece aceasta se manifesta printr-un sunet ca un fluierat, ca urmare a scaparii de aer. Daca gaura nu poate fi localizata, ia o galeata mica cu apa, sapun si un burete. Scufunda buretele in amestecul de apa si sapun si strange-l pe anvelopa. Daca vezi bule de aer pe suprafata, atunci inseamna ca ai gasit gaura.

Pasul 2: Marcheaza gaura
Foloseste o bucata de creta pentru a marca un mic „X” in locul unde se afla gaura. In cazul in care dai de un cui sau un surub, rezista tentatiei de a trage de acestea la suprafata anvelopei.

Pasul 3: Indeparteaza anvelopa, scoate-o de pe janta
Indeparteaza supapa anvelopei pentru a elibera tot aerul din aceasta. Aseaza roata pe masina de montat anvelope si demonteaza cauciucul de pe janta.

Pasul 4: Verifica anvelopa
Verifica interiorul anvelopei. Acum este momentul sa indepartezi cuiul sau orice alt obiect strain care a patruns in anvelopa. Utilizeaza un cleste lung pentru a trage cuiul din interiorul anvelopei. Fa acest lucru cu foarte mare atentie.

Pasul 5: Lustruieste gaura
Aplica un strat subtire de solutie pentru curatat anvelopele si lasa-l sa se usuce. Ia masina pentru lustruit anvelopele si lustruieste incet in jurul gaurii. O lustruire usoara este suficienta.

Pasul 6: Aplica lichid de vulcanizare
Aplica un strat de lichid de anvelope de la vulcanizare in jurul zonei pe care tocmai ai lustruit-o. Aplica acest lichid la cativa centimetri in jurul gaurii. Lasa lichidul sa se usuce timp de 10-15 secunde.

Pasul 7: Plasture pentru gaura
Ia un plasture pentru anvelope si taie-l la dimensiunea corecta daca este necesar. Inlatura autocolantul si pune-l pe suprafata proaspat lustruita. Nu uita sa apesi ferm. Foloseste un instrument pentru rotire, pentru a putea prinde mai bine plasturele de anvelopa. Acest lucru te va ajuta sa sigilezi complet plasturele de anvelopa.

Pasul 8: Monteaza anvelopa
Lasa plasturele sa se usuce timp de cel putin cinci minute inainte de a monta anvelopa pe janta. Pune supapa la locul ei si incepe sa umfli roata. Un nivel de presiune intre 30-35 PSI este suficient pentru majoritatea anvelopelor de strada.

Pasul 9: Verifica anvelopele
Verifica anvelopa inainte de a o introduce din nou in butucul rotii. Verifica locatia gaurii pentru a te asigura ca nu sunt prezente nici un fel de scurgeri.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1742 :: 22.2MB