No SSO cookie

Cum sa previi incetosarea farurilor

voteaza
(0/ 0)
Cum sa previi incetosarea farurilor
Utile · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Se colecteaza apa in mod excesiv in compartimentul farurilor? Iata cateva sfaturi prin care poti preveni acest lucru.

 
 

Hai sa vedem de ce intra apa in faruri in primul rand.
Pe masura ce temperatura exterioara scade si farurile se racesc (fie de la lumina solara fie datorita faptului ca sunt pornite), umezeala incepe sa se infiltreze in compartiment. Compartimentele sunt aerisite in partea superioara si inferioara pentru a face fata diferentelor de presiune, altfel s-ar crapa repede. Cand lentilele de plastic sunt mai reci decat aerul din interiorul compartimentului, picaturile de umezeala se vor condensa in interiorul lentilelor. Acest lucru este normal. Dimineata, cand temperatura revine la normal, umezeala se va evapora.


Anumite vehicule nu au un sistem de ventilatie la fel de bun ca altele. Anumiti soferi isi tin masinile parcate in zone umbrite, umede sau reci. In acest caz umezeala se prezinta sub forma de roua si se poate infiltra sub sticla din interiorul compartimentului farurilor.


Verifica daca exista anumite instructiuni tehnice pentru vehiculul tau. Daca exista, s-ar putea sa trebuiasca sa iti schimbi carcasa farurilor sau sa imbunatatesti sistemul de ventilatie. Daca nu exista, atunci esti pe cont propriu. Primul lucru pe care il poti incerca: daca ai parte doar de picaturi mici, va trebui sa lasi farurile aprinse in timp ce conduci pret de cateva ore, fortand umeazeala sa dispara. Daca umezeala e mai pronuntata, s-ar putea sa trebuiasca sa indepartezi carcasa si sa stergi interiorul. Indeparteaza excesul de apa, apoi ia putin alcool in zona respectiva. Repeta. Lasa compartimentul farurilor sa se usuce pret de cateva ore la lumina soarelui. Verifica daca orificiile de scurgere functioneaza cu ajutorul noroiului. Pune la loc carcasa si incearca sa parchezi masina inspre sud.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1164 :: 17.78MB