No SSO cookie

Cum sa previi incetosarea farurilor

voteaza
(0/ 0)
Cum sa previi incetosarea farurilor
Utile · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Se colecteaza apa in mod excesiv in compartimentul farurilor? Iata cateva sfaturi prin care poti preveni acest lucru.

 
 

Hai sa vedem de ce intra apa in faruri in primul rand.
Pe masura ce temperatura exterioara scade si farurile se racesc (fie de la lumina solara fie datorita faptului ca sunt pornite), umezeala incepe sa se infiltreze in compartiment. Compartimentele sunt aerisite in partea superioara si inferioara pentru a face fata diferentelor de presiune, altfel s-ar crapa repede. Cand lentilele de plastic sunt mai reci decat aerul din interiorul compartimentului, picaturile de umezeala se vor condensa in interiorul lentilelor. Acest lucru este normal. Dimineata, cand temperatura revine la normal, umezeala se va evapora.


Anumite vehicule nu au un sistem de ventilatie la fel de bun ca altele. Anumiti soferi isi tin masinile parcate in zone umbrite, umede sau reci. In acest caz umezeala se prezinta sub forma de roua si se poate infiltra sub sticla din interiorul compartimentului farurilor.


Verifica daca exista anumite instructiuni tehnice pentru vehiculul tau. Daca exista, s-ar putea sa trebuiasca sa iti schimbi carcasa farurilor sau sa imbunatatesti sistemul de ventilatie. Daca nu exista, atunci esti pe cont propriu. Primul lucru pe care il poti incerca: daca ai parte doar de picaturi mici, va trebui sa lasi farurile aprinse in timp ce conduci pret de cateva ore, fortand umeazeala sa dispara. Daca umezeala e mai pronuntata, s-ar putea sa trebuiasca sa indepartezi carcasa si sa stergi interiorul. Indeparteaza excesul de apa, apoi ia putin alcool in zona respectiva. Repeta. Lasa compartimentul farurilor sa se usuce pret de cateva ore la lumina soarelui. Verifica daca orificiile de scurgere functioneaza cu ajutorul noroiului. Pune la loc carcasa si incearca sa parchezi masina inspre sud.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1331 :: 22.19MB