No SSO cookie

Cum sa personalizezi o masina clasica

voteaza
(0/ 0)
Cum sa personalizezi o masina clasica
Utile · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Masinile clasice pot fi personalizate in mai multe moduri. Este totusi important sa personalizezi masina doar daca aceasta are nevoie sa fie restaurata sau daca personalizarea nu va afecta valoarea vehiculului. Multe masini clasice sunt rare, asa ca piesele originale sunt mai valoroase decat cele cu care sunt inlocuite cu scopul de a da un look personalizat. Din fericire, exista moduri de a personaliza masina clasica fara a-i diminua valoarea.

 
 

Dificultate: moderat

Lucruri de care vei avea nevoie: cauciucuri cu dunga alba,  jante cromate, lift auto, pistol de impact, cheie fixa, filtru de aer pentru carburator, dispozitiv de prindere a filtrului de aer.

Instructiuni

Adauga jantele cromate si cauciucurile cu dunga alba

Pasul 1: Inlocuieste rotile standard ale masinii de epoca folosind jante cromate si cauciucuri cu dunga alba, pentru a crea un aspect mai luminos. Jantele si cauciucurile pot fi cumparate de la magazine specializate in restaurarea si design-ul masinilor de epoca.

Pasul 2: Pozitioneaza central masina pe liftul auto. Ridica masina la 1,2 m de sol.

Pasul 3: Desurubeaza prezoanele folosind pistolul de impact. Da jos fiecare roata a masinii. Depoziteaza rotile intr-un loc sigur pentru situatia in care vei vinde masina clasica sau o vei evalua.

Pasul 4: Moneaza jantele cromate pe care ai pus cauciucurile cu dunga alba. Foloseste pistolul de impact pentru a insuruba prezoanele. Verifica daca fiecare roata este prinsa bine. Coboara masina la nivelul solului.

Inlocuieste filtrul de aer al carburatorului

Pasul 1: Deschide capota masinii clasice, tragand de clanta de sub volan. Tine capota deschisa folosind bara metalica din compartimentul motorului.

Pasul 2: Localizeaza filtrul de aer al carburatorului. Acesta ar trebui sa fie pozitionat central. Filtrul de aer este in mod normal rotund, cu partea de sus cromata.

Pasul 3: Desurubeaza surubul care tine filtrul de aer folosind cheia. Surubul este localizat in centrul partii de sus a filtrului de aer. Da jos filtrul si depoziteaza-l intr-un loc sigur, pentru eventualitatea in care trebuie sa-l pui inapoi in viitor.

Pasul 4: Pune un filtru facut la comanda in locul celui dat jos. Filtrele facute la comanda pot fi achizitionate de la majoritatea magazinelor retail sau online care comercializeaza piese pentru masini. Aceste filtre de aer au dimensiuni si culori variate, pentru a se potrivi masinii clasice pe care o conduci.

Pasul 5: Inlocuieste surubul vechi cu unul facut la comanda. Acestea pot fi facute special pentru modelul de masina pe care il conduci. Prinde bine filtrul de aer cu ajutorul surubului. Foloseste cheia daca este nevoie.

Sfaturi

Verifica lunar cauciucurile cu dunga alba pentru a vedea daca sunt umflate bine. Aceste cauciucuri speciale au nevoie in mod normal de 10 PSI (pounds per square inch) in plus fata de cauciucurile obisnuite.

Foloseste ochelari de protectie si manusi atunci cand lucrezi la masina clasica.

Nu sta sub masina daca aceasta este ridicata de la sol. 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1271 :: 19.27MB