No SSO cookie

Cum sa personalizezi o masina clasica

voteaza
(0/ 0)
Cum sa personalizezi o masina clasica
Utile · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Masinile clasice pot fi personalizate in mai multe moduri. Este totusi important sa personalizezi masina doar daca aceasta are nevoie sa fie restaurata sau daca personalizarea nu va afecta valoarea vehiculului. Multe masini clasice sunt rare, asa ca piesele originale sunt mai valoroase decat cele cu care sunt inlocuite cu scopul de a da un look personalizat. Din fericire, exista moduri de a personaliza masina clasica fara a-i diminua valoarea.

 
 

Dificultate: moderat

Lucruri de care vei avea nevoie: cauciucuri cu dunga alba,  jante cromate, lift auto, pistol de impact, cheie fixa, filtru de aer pentru carburator, dispozitiv de prindere a filtrului de aer.

Instructiuni

Adauga jantele cromate si cauciucurile cu dunga alba

Pasul 1: Inlocuieste rotile standard ale masinii de epoca folosind jante cromate si cauciucuri cu dunga alba, pentru a crea un aspect mai luminos. Jantele si cauciucurile pot fi cumparate de la magazine specializate in restaurarea si design-ul masinilor de epoca.

Pasul 2: Pozitioneaza central masina pe liftul auto. Ridica masina la 1,2 m de sol.

Pasul 3: Desurubeaza prezoanele folosind pistolul de impact. Da jos fiecare roata a masinii. Depoziteaza rotile intr-un loc sigur pentru situatia in care vei vinde masina clasica sau o vei evalua.

Pasul 4: Moneaza jantele cromate pe care ai pus cauciucurile cu dunga alba. Foloseste pistolul de impact pentru a insuruba prezoanele. Verifica daca fiecare roata este prinsa bine. Coboara masina la nivelul solului.

Inlocuieste filtrul de aer al carburatorului

Pasul 1: Deschide capota masinii clasice, tragand de clanta de sub volan. Tine capota deschisa folosind bara metalica din compartimentul motorului.

Pasul 2: Localizeaza filtrul de aer al carburatorului. Acesta ar trebui sa fie pozitionat central. Filtrul de aer este in mod normal rotund, cu partea de sus cromata.

Pasul 3: Desurubeaza surubul care tine filtrul de aer folosind cheia. Surubul este localizat in centrul partii de sus a filtrului de aer. Da jos filtrul si depoziteaza-l intr-un loc sigur, pentru eventualitatea in care trebuie sa-l pui inapoi in viitor.

Pasul 4: Pune un filtru facut la comanda in locul celui dat jos. Filtrele facute la comanda pot fi achizitionate de la majoritatea magazinelor retail sau online care comercializeaza piese pentru masini. Aceste filtre de aer au dimensiuni si culori variate, pentru a se potrivi masinii clasice pe care o conduci.

Pasul 5: Inlocuieste surubul vechi cu unul facut la comanda. Acestea pot fi facute special pentru modelul de masina pe care il conduci. Prinde bine filtrul de aer cu ajutorul surubului. Foloseste cheia daca este nevoie.

Sfaturi

Verifica lunar cauciucurile cu dunga alba pentru a vedea daca sunt umflate bine. Aceste cauciucuri speciale au nevoie in mod normal de 10 PSI (pounds per square inch) in plus fata de cauciucurile obisnuite.

Foloseste ochelari de protectie si manusi atunci cand lucrezi la masina clasica.

Nu sta sub masina daca aceasta este ridicata de la sol. 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1443 :: 17.87MB